کد خبر : 1636654 | 24 شهریور 1398 ساعت 16:20 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی اسپانیا و وعده دعوت از آنسو فاتی به لاروخا

پدیده 16ساله بارسلونا ممکن است به زودی پیراهن تیم بزرگسالان اسپانیا را هم به تن کند در حالی که تا یک ماه پیش او در بهترین رویاهای خود نیز تصور چنین اتفاقی را نداشت.

سرمربی اسپانیا و وعده دعوت از آنسو فاتی به لاروخا

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی این روزها در آسمان سیر می کند. سه هفته پیش او اولین بازی خود برای بارسا را برابر بتیس در سن 16 سالگی انجام داد و یک هفته پس از اولین بازی خود، 45 دقیقه در زمین اوساسونا به میدان رفت و توانست یکی از دو گل بارسا را به ثمر برساند و خود را به جوان ترین گلزن تاریخ بارسا بدل کرد.

پس از دو هفته وقفه بازی های ملی، شب گذشته آنسو فاتی با استفاده از غیبت مسی و سوارز(نیمکت نشین در نیمه اول) از ابتدا در ترکیب بارسا برابر والنسیا به میدان رفت و پس از یک دقیقه و پنجاه ثانیه موفق به گلزنی شد. او پاس عرضی دی یونگ را با یک بغل پا در گوشه دروازه والنسیا جای داد تا خود را در لالیگا دو گله کند.

 

 

1434280

 

 

دقیقه هفت بازی او نمایش درخشان خود را با یک پاس گل تکمیل کرد. فاتی با یک حرکت دیدنی مدافع مقابلش را جا گذاشت و با یک پاس به عقب دی یونگ را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ستاره هلندی بارسا موفق به زدن اولین گل خود با پیراهن آبی اناری شود.

 

روبرت موره نو سرمربی اسپانیا در مصاحبه با مووی استار و در مورد احتمال دعوت از فاتی به تیم ملی گفت:« این موضوعی نیست که من در موردش تصمیم گیرنده باشم. فدراسیون در تلاش است تا پدر آنسو ملیت اسپانیایی اخذ کند و سپس باید دید خودش چه تصمیمی خواهد گرفت. او با خود موجی از شادی را به بارسا آورده و مهمتر اینکه محصول آکادمی خود باشگاه است. در مورد آنسو باید صبور بود و امیدوارم با ارامش مسیر پیشرفت را ادامه دهد. آنسو یک بازیکن آینده دار است و ما از چنین بازیکنانی در تیم ملی استقبال خواهیم کرد.»

 

 

1434256

 

 

لازم به ذکر است که پدر آنسو بیش از  10 سال است در اسپانیا اقامت دارد و اخذ ملیت اسپانیایی برای او مقدور خواهد بود؛ ضمن اینکه آنسو قرار است برای تیم زیر 17 ساله های اسپانیا به میدان برود و خودش نیز تمایل دارد برای اسپانیا بازی کند.

 

 

دیدگاه‌ها