کد خبر : 1636712 | 24 شهریور 1398 ساعت 18:30 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

رایکا 1 – گل ریحان 1

لیگ یک/ بابل دقیقه نود نقره داغ شد

تیم بابلی با وجود برتری در نود دقیقه بازی، در وقت های تلف شده در نهایت اسیر تیم حریف شد و بازی را با تساوی به پایان رساند.

لیگ یک/ بابل دقیقه نود نقره داغ شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی های هفته پنجم لیگ دسته اول در بابل برگزار شد و با توجه به شرایط عجیبی که در دقایق پایانی به وجود آمد در نهایت با تساوی به پایان رسید.

 

بابلی ها که در این دیدار به دنبال هر سه امتیاز بازی بودند در نهایت با حملاتی که روی دروازه حریف داشتند تا پیش از پایان نیمه اول و در دقیقه 40 توانستند دروازه حریف البرزی خود را باز کنند. گل بابلی ها در این نیمه توسط مهرداد حیدری به ثمر رسید و در نهایت تا پایان بازی در نیمه اول نیز حفظ شد.

 

در نیمه دوم نیز بازیکنان تیم رایکا هم به فکر دفاع از گل زده بودند و هم چشم به دروازه حریف داشتند تا هر از گاهی هجومی روی دروازه گل ریحان ببرند تا شاید بتوانند با تعداد گل بیشتری از حریف خود پیش بیفتند. البته این اتفاق در جمع یاران محمد نصرتی هم دیده می شد و آنها هم با توجه به دستورات تاکتیکی خود به دنبال به تساوی کشیدن بازی بودند و در نهایت تا دقیقه نود و علیرغم موقعیت هایی که هر دو تیم داشتند بازی با نتیجه یک بر صفر در پیش بود اما در وقت های اضافه این دیدار نتیجه تغییر کرد.

 

در ادامه، دروازه بان های هر دو تیم به دلیل مصدومیت موفق به ادامه حضور در بازی نشدند و با توجه به مصدومیتی که برای هر دوی آنها به وجود آمده بود سرمربیان مجبور به تغییر آنها شدند و همین اتفاق باعث شد تا داور دیدار نیز 10 دقیقه برای وقت های اضافه در نظر بگیرد و اتفاق پایانی نیز در همین دقایق افتاد و یک خطا در محوطه جریمه رایکا باعث شد تا داور در سوت خود بدمد و اعلام پنالتی کند.

 

هر آنچه که بود این پنالتی توسط سیدمحسن حسینی به ثمر رسید تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. با این تساوی تیم رایکا 3 امتیازی شد اما گل ریحانی ها موفق شدند به نهمین امتیاز خود دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها