کد خبر : 1636720 | 24 شهریور 1398 ساعت 21:50 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیر و مظاهری دشمن اصلی منصوریان!

ذوب‌آهن 0 - تراکتور 0 زیبا و جذاب اما بدون گل!

ذوب‌آهن علی رغم نمایش برتری که داشت نتوانست اولین برد خود در لیگ نوزدهم را به دست آورد.

ذوب‌آهن 0 - تراکتور 0   زیبا و جذاب اما بدون گل!

 

به گزارش "ورزش سه" ذوب‌آهن در یک دیدار جذاب نتوانست تراکتور را در خانه شکست دهد و از رسیدن به اولین برد خود باز ماند. شاگردان منصوریان حالا با کسب دو امتیاز در رده دوازدهم هستند و تراکتور با 5 امتیاز رده چهارم را دارد.


روز: یکشنبه ، تاریخ: 24/6/98 ، ساعت: 19:45
ورزشگاه: فولادشهر 
داور: کوپال ناظمی
کمک ها: حسن ظهیری – تورج عیوض محمدی
کمک داوران اضافی: علی بای – سعاد وفاپیشه
داور چهارم: محمد راهی
ناظر: حسین خانبان

 

 

ذوب‌آهن اصفهان: 


یوسف بهزادی، نژاد مهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی فر، رضا حبیب زاده، مهران درخشان مهر، میلاد شیخ فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده و ارسلان مطهری (دقیقه 7- علیرضا منظمی)


سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 

تراکتور تبریز: 


رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، رضا اسدی، میمبلا (دقیقه 75- اکبر ایمانی)، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه (دقیقه 61: سوگیتا)، احسان حاج صفی و کوین فورچونه (دقیقه 61: ساسان انصاری)


سرمربی: مصطفی دنیزلی

 

 

 

اخطار

 

دقیقه 43: کارت زرد (علیرضا منظمی) از ذوب‌آهن

دقیقه 54: کارت زرد برای فورچونه ، دقیقه 56 میثم تیموری، دقیقه 59 ایمان سلیمی، دقیقه 73 مسعود شجاعی و دقیقه 92 هادی محمدی از تراکتور

 

 

دقایق حساس

 

  • دقیقه 6: شوت سنگین قاسم حدادی فر از روی ضربه ایستگاهی را مظاهری در اختیار گرفت.
  • دقیقه 8: تراکتوری‌ها ضربه کرنر خود را زمینی کار کردند و شوت خطرناک حاج صفی با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.
  • دقیقه 12: سانتر خطرناک فخرالدینی را رشید مظاهری در آغوش گرفت و موقعیت خطرناکی از ذوبی‌ها گرفت.
  • دقیقه 15: قاسم حدادی فر از سمت چپ ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر هادی محمدی خطرناک به بیرون رفت.
  • دقیقه 17: مسعود شجاعی از سمت راست نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد که شوت این بازیکن با تکل زیبای نژاد مهدی دفع شد.
  • دقیقه 43: از سمت چپ زمین رضا حبیب زاده ارسال خطرناکی را به محوطه جریمه انجام داد و منظمی می‌توانست دروازه را باز کند که داور با اعلام خطا بر روی مظاهری این موقعیت را خنثی کرد.

 

  • دقیقه 51: علیرضا منظمی پس از حرکت تکنیکی عباسی در محوطه جریمه صابب توپ که شوت این بازیکن را مظاهری با واکنش استثنایی راهی کرنر کرد.
  • دقیقه 55: شوت خطرناک حمید بوحمدان با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه 57: مهران درخشان مهر از سمت راست سانتر استثنایی به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر عباسی از بالای دروازه خالی تراکتور بیرون رفت.
  • دقیقه 68: قیچی برگردان زیبای منظمی از داخل محوطه جریمه به اوت رفت.
  • دقیقه 87: از سمت چپ ذوبی‌ها کرنری را به محوطه جریمه انجام دادند که این موقعیت به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

 

 

شرح نیمه اول

 

45 دقیقه اول مسابقه در اختیار ذوبی‌ها قرار داشت و شاگردان منصوریان می‌توانستند حداقل یک گل به ثمر برسانند که این اتفاق با واکنش‌های مظاهری و بی دقتی بازیکنان ذوب‌آهن رخ نداد. در حالی که بسیاری از اوقات مسابقه در میانه میدان و با جنگندگی بالا در جریان بود و برخوردهای بسیاری رخ داد. حالا سبزهای اصفهانی به دنبال این هستند تا از نیمه دوم نهایت استفاده را برده و اولین برد لیگ نوزدهم را به دست آورند.

 

 

شرح نیمه دوم

 

این نیمه از بازی به طور کلی در اختیار ذوب‌آهن بود. شاگردان منصوریان برای کسب نتیجه برد به هر دری زدند اما از رسیدن به آن بازماندند. علیرضا منظمی مهاجم جوان این تیم می‌توانست در یک موقعیت تک به تک گل اول را به ثمر برساند که مظاهری و بعد از آن تیر دروازه مانع از انجام این اتفاق شدند. در ادامه باز هم ذوبی‌ها موقعیت خطرناک به دست آوردند که همه آن‌ها با بی دقتی مهاجمان و البته درخشش مظاهری از دست رفت و دست میزبان از رسیدن به برد کوتاه ماند.


 

 

بهترین بازیکن: 

 

در دیداری که بازیکنان دو تیم با بازی محکم و فیزیکی خود یکی از پربرخوردترین بازی های هفته سوم را به نمایش گذاشتند می توان رشید مظاهری را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد. دروازه بان سابقا ذوبی تراکتوری ها در دیدار امروز موفق شد با خروج های به موقع خود چه روی زمین و چه روی هوا موقعیت های خوبی را از حریف بگیرد. علاوه بر این او چند بار با سیوهای خود از ورود توپ به دروازه خودی ممانعت کرد که مهمترین آن را می توان در نیمه دوم و در موقعیت تک به تکی که برای ذوبی ها به دست آمد دید. 

علاوه بر مظاهری در جمع تراکتوری ها ایمان سلیمی و مسعود شجاعی نیز موفق شدند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. سلیمی در قلب دفاعی تیم حالا در کنار محمد خانزاده یکی از بهترین زوج های دفاعی لیگ را تشکیل داده و شجاعی نیز در میانه میدان علاوه بر طراحی حملات تراکتوری ها وظیفه به هم ریختن بازی هافبک های حریف را در دستور کار خود داشت و به نحو احسن نیز آن را پیاده کرد. 

در جمع بازیکنان تیم ذوب آهن نیز می توانیم به قاسم حدادی فر اشاره کنیم که 90 دقیقه در میانه میدان جنگید و با تمام توان سعی در آماده کردن شرایط برای حرکت بازیکنان سبزپوش داشت.

 

 

اتفاق ویژه

 

بازگشت رشید مظاهری به فولاد شهر با نمایش فوق العاده او همراه بود. به طوریکه توانست مانع از برد ذوب‌آهن شود و یک امتیاز حساس برای تیمش به ارمغان آورد.

 

 

حاشیه:


*از رشید مظاهری قبل از آغاز دیدار توسط رسول کربکندی تشکر شد.
*این گلر با همه یاران سابق خود خوش و بش گرمی داشت. 
*نزدیک به 2 هزار هوادار از این مسابقه دیدن می‌کنند. 
*دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و وحید محمدزاده با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می‌کنند.

*ارسلان مطهری بعد از بازگشت از مصدومیت در صحنه ای بار دیگر از ناحیه مچ پا آسیب دید و دقیقه 5 جای خود را به منظمی داد.

 

خلاصه بازی ذوب آهن 0 - تراکتور 0

دیدگاه‌ها