کد خبر : 1636742 | 24 شهریور 1398 ساعت 21:00 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع فرانسوی بارسلونا در آستانه انتقال به یوونتوس

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا در مسیر جدایی از این تیم قرار گرفته است.

مدافع فرانسوی بارسلونا در آستانه انتقال به یوونتوس

 

به گزارش "ورزش سه"، یک سال قبل و بعد از سپری کردن یک جام جهانی فوق العاده، به نظر می رسید ساموئل اومتیتی یکی از بهترین و بی رقیب ترین مدافع‌های جهان باشد، اما اتفاقات برای او در ماه های اخیر به بدترین شکل ممکن پیش رفته و کالچومرکاتو مدعی شد بارسلونا تصمیم خود برای فروش این مدافع فرانسوی در فصل زمستان به یوونتوس را قطعی ساخته است.

 

1366181

 

ساموئل اومتیتی خودش نیز اعتراف کرد با مصدومیت در جام جهانی بازی کرده بود و به همین دلیل وی بخش زیادی از فصل قبل را از دست داد. همچنین کلمنت لانگله، مدافع فرانسوی بارسا کنار جرارد پیکه عملکرد بسیار خوبی ارائه داد و به همین دلیل هنگام بازگشت نیز ساموئل اومتیتی چاره ای جز نیمکت نشینی نداشت.

 

دیروز باشگاه بارسلونا اعلام کرد ساموئل اومتیتی یک بار دیگر مصدوم شده و این بار حدود دو ماه از میادین دور خواهد بود و همین موضوع باعث شده بارسا دیگر تمایلی به حفظ وی نداشته باشد.

 

علیرغم تمایل تیم های لیگ برتر مانند آرسنال و منچستر یونایتد، به نظر می رسد یوونتوس از بالاترین شانس برای خرید مدافع فرانسوی برخوردار باشد. یوونتوس در تابستان امسال با جذب ماتیاس دی لیخت، کریستین رومرو و مریح دمیرال خط دفاع خود را به طور قابل توجهی تقویت کرده، اما با توجه به دوری طولانی مدت جورجو کیه لینی از میادین و افزایش سن او و لئوناردو بونوچی، بیانکونری همچنان علاقمند به خرید ساموئل اومتیتی بوده و قصد دارد برای سالهای آتی روی این مدافع جوان سرمایه گذاری کند.

دیدگاه‌ها