کد خبر : 1636772 | 24 شهریور 1398 ساعت 22:18 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیم صادقی و سایپا در رده سوم لیگ

پدیده مربیان لیگ به جمع صدرنشینان رسید

سرمربی جوان نارنجی پوشان در دیدار امروز نیز توانست تیمش را در شرایط خوبی به میدان بفرستد و در نهایت با کسب یک پیروزی شیرین زمین را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از آغاز لیگ نوزدهم و پس از اعلام نام ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی تیم سایپا حرف و حدیث هایی درباره بی تجربه بودن و موفق نشدن این مربی به میان می آمد اتفاقات به گونه ای دیگر رقم خورد و صادقی به همراه تیم همیشگی اش موفق شد نتایج بسیار خوبی در سه هفته ابتدایی لیگ به دست بیاورد. 

 

آنها در دیدار ابتدایی خود به مصاف ذوب آهن رفتند و در نهایت توانستد به اولین پیروزی دست پیدا کنند. در دومین دیدار برابر گل گهر ایستادند و با تساوی به کار خود پایان دادند و در نهایت امشب نیز در سومین دیدار خود مقابل تیم نساجی قائمشهر قرار گرفتند و با یک پیروزی شیرین دیگر به کار خود خاتمه دادند تا در نهایت تیم با کسب سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد. 

 

صادقی در دیدار امروز نیز با شناخت کامل از بازیکنان آنها را به میدان فرستاد و از جوان هایی در ترکیب خود سود برد که آنها را ابتدای لیگ نارنجی پوش کرده بود. حالا وفادارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر به مانند خود که یک سرمربی جوان محسوب می شد با بازیکنان جوانش در لیگ ترکتازی می کنند و بی ادعاتر از آنچه فکر می کردیم در بازی های خود حضور می یابند و در نهایت با امتیاز نیز زمین را ترک می کنند.

 

1434570

 

1434571

 

1434572

دیدگاه‌ها