کد خبر : 1636837 | 25 شهریور 1398 ساعت 01:18 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی میلان در خانه هلاس ورونا

میلان در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 ورونا را شکست بدهد.

پیروزی میلان در خانه هلاس ورونا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مارکو جامپائولو که فصل را با شکست مقابل اودینزه آغاز کرده بودند، بعد از برتری هفته قبل برابر برشا، در دیدار امشب هم توانستند از سد ورونا عبور کنند و به رتبه هفتم جدول برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد اما در دقیقه 9 بود که تیم میزبان می توانست به گل برسد اما ضربه والی زاکانی را مدافعان میلان برگشت دادند.

در ادامه این میلانی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت روی دروازه ورونا توفیق چندانی نداشتند.

 

1434617

 

در دقیقه 21، ضربه خطرناک ماریوش استپینسکی به صورت موساکیو را ابتدا داور با کارت زرد جریمه کرد اما بعد از مشورت با VAR، بازیکن ورونا را با کارت قرمز اخراج کرد تا شرایط برای میزبان دشوارتر شود.

میلانی ها از این برتری استفاده کردند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند؛ هرچند بازیکنان ورونا هم از هر فرصتی برای نزدیک شدن به دروازه روسونری استفاده می کردند اما در نهایت در نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را میلانی ها هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که سوسو در دقیقه 48 گل اول را به ثمر برساند اما ضربه خطرناک او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 57 بار دیگر دروازه ورونا تا آستانه باز شدن پیش رفت اما ضربه والی کالابریا به تیر دروازه برخورد کرد.

دو دقیقه بعد بازیکنان ورونا به این حمله میلانی ها پاسخ دادند و این بار ضربه وِرِه به تیر دروازه خورد و باز هم دروازه ها بسته ماند.

در ادامه باز هم این میلانی ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و سرانجام در دقیقه 68 به گل رسیدند. برخورد توپ به دست مدافع ورونا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ تصمیمی که با اعتراض شدید بازیکنان میزبان همراه شد اما در نهایت پیانتک پشت ضربه قرار گرفت و کار را تمام کرد.

 

1434618

 

بعد از این گل بازیکنان میزبان پیش کشیدند اما باز هم این میلانی ها بودند که صاحب موقعیت های بهتری می شدند. در دقیقه 83 پیانتک توانست برای بار دوم دروازه ورونا را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR، به دلیل خطای مهاجم میلان روی سیلوستری، گل را نپذیرفت.

در دقایق پایانی بازیکنان ورونا بر فشار حملات شان افزودند اما تنها نتیجه تلاش آنها، اخراج کالابریا در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به دلیل خطا روی دی کابرین بود اما این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با برتری 1-0 میلان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها