کد خبر : 1636866 | 25 شهریور 1398 ساعت 11:14 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

دست های بسته ملوان؛ ممی روی سکو بود

ملوان با ممی احمد زاده هم با باخت شروع کرد تا نشان دهد این فصل باید همانند فصل گذشته دغدغه حضور در جدول بازی ها و در نهایت کسب مقام شایسته را داشته باشد نه صعود به لیگ برتر.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آشفتگی هفته های ابتدایی، پژمان نوری و مازیار زارع تیم را تحویل گرفتند و در اولین گام ممی را به تیم برگرداندند. مربی ای که به گردن ملوان حق دارد و مربی این دو چهره بوده است و هر گاه ملوان بی پول بوده ممی هم پای کار بوده است.

 

ممی و پژمان در اولین حضور از روی سکوها کار را دنبال کردند. احمد زاده به دلیل محرومیت در بین تماشاگران در کنار پژمان نوری نشست و البته به اندازه یک دنیا حرص خورد. خوشه طلایی در برابر ملوان و در انزلی فوتبال بدون نقصی را پشت سر گذاشت و جدا از سه گلی که زد چندین موقعیت خوب گلزنی را هم به دست آورد که نزد و در یک کلام تیم برتر میدان بود.

 

ملوان برای تیم شدن خیلی کار دارد و محمد احمدزاده برای ساختن دوباره ملوان باید آستین همت بالا بزند. هر چند همه مشکلات تیم فنی نیست و بیشتر از مشکلات فنی مشکلات مالی به چشم می آید. قطعا اگر به تیم پول تزریق شود می تواند گام های محکم تری به سمت نتیجه گرایی بردارد و حتی با گذشت زمان مدعی صعود به لیگ برتر شود.

 

ممی احمد زاده و پژمان نوری از این روزهای سخت بسیار دیده اند و ماندند و مبارزه کردند و در نهایت پیروز شدند و بی شک این بار هم امیدوارانه کار را دنبال خواهند کرد. به عشق تماشاگرانی که روی سکوها با پیروزی ملوان مترها به هوا می پرند و با باخت ملوان اشک می ریزند.

دیدگاه‌ها