کد خبر : 1636880 | 25 شهریور 1398 ساعت 11:40 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

مربی بدنسازی که جان یک بازیکن را نجات داد (عکس)

در بازی ملوان – خوشه طلایی برخورد دو بازیکن با هم می رفت یک اتفاق تلخ را رقم بزند که هوشیاری مربی بدنساز تیم خوشه طلایی موجب شد تا بازیکن مصدوم سلامت خود را به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از صحنه های نیمه دوم بازی، بهزاد داوودی مدافع تیم خوشه طلایی برای دفع توپ روی هوا با بازیکن شماره 11 ملوان برخورد کرد و شدت این ضربه به حدی بود که آدم های کنار زمین صدای این برخورد را شنیدند. به محض این اتفاق مربی بدنساز تیم خوشه طلایی وارد زمین شد و جالب اینکه داور هنوز به گروه پزشکی دو تیم اجازه ورود به زمین را نداد. فریبرز حناچی، مربی بدنساز تیم خوشه طلایی به محض حضور بر سر بازیکن این تیم متوجه می شود به دلیل شدت ضربه دهان بازیکن در حال قفل شدن است که با اقدامی سریع مانع از قفل شدن دهان بهزاد داوودی شد و بعد اقدامات بعدی از سوی کادر پزشکی تیم و هم چنین پزشک مسابقه صورت می گیرد و بازیکن برای درمان های بعدی به بیمارستان فرستاده می شود. خوشبختانه معاینات بعدی نشان می دهد که خطری بهزاد داوودی را تهدید نمی کند و او می تواند به تمرین و فوتبال خود ادامه دهد.

 

در این بازی زیبا و تماشایی 5 گل از خط دروازه ها عبور کرد که سهم تیم خوشه طلایی 3 گل بود. بااین توضیح که هر دو گل تیم ملوان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

 

1434667

 

1434668

 

1434669

دیدگاه‌ها