کد خبر : 1636901 | 25 شهریور 1398 ساعت 11:40 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد جالب توجه تیم جوان فرانک لمپارد (عکس)

سه بازیکن جوان چلسی یعنی تامی آبراهام، میسون مونت و فیکایو توموری یک رکورد جالب از خود به جای گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که فصل را بسیار بد آغاز کرد و با شکست عجیب چهار بر صفر مقابل منچستریونایتد شروعی ناامید کننده در لیگ جزیره داشت، این روزها با هدایت فرانک لمپارد روزهای بهتری را سپری می کند و توانسته با کسب نتایج خوب در بازی های اخیر تا رتبه ششم جدول صعود کند.


فرانک لمپارد و تیمش از نقل و انتقالات تابستانی محروم بودند و بر همین اساس آبی های لندن بازیکنان قرضی و البته جوانشان در سایر تیم ها را به تیم خود بازگرداندند. موضوعی که حالا و بعد از گذشت تنها پنج هفته از شروع لیگ برتر تبدیل به یک برگ برنده برای این تیم شده است.


در همین رابطه سه جوان تازه وارد چلسی یک رکورد جالب در لیگ برتر از خود به جای گذاشتند. بر این اساس آبراهام، مونت و توموری که هر سه آنها سنی کمتر از 22 سال دارند موفق به ثبت هر یازده گل اخیر چلسی مقابل حریفان در لیگ برتر شده اند. اتفاقی که در تاریخ لیگ جزیره بی سابقه بوده است و حالا در نوع خود یک رکورد حیرت انگیز به حساب می آید. 


از این یازده گل، 7 گل سهم آبراهام جوان 21 ساله انگلیسی، 3 گل سهم میسون مونت 20 ساله و انگلیسی دیگر این تیم و یک گل دیگر نیز سهم توموری کانادایی و 21 ساله بوده است.
نکته جالب دیگر در مورد این 11 گل این که همه آن ها تنها در چهار هفته وارد دروازه حریفان شده است.

 

1434692

دیدگاه‌ها