کد خبر : 1636983 | 25 شهریور 1398 ساعت 18:14 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع برزیلی رئال مادرید هم مقابل PSG غایب است

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید جدیدترین مصدوم این باشگاه لقب گرفته است.

مدافع برزیلی رئال مادرید هم مقابل PSG غایب است

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که مارسلو پس از مصدومیت از ناحیه گردن، در دیدار چهارشنبه شب درمقابل  پاری سن ژرمن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. مارسلو در دیدار ابتدای هفته رئال مادرید مقابل لوانته آسیب دید و اگرچه در آن بازی تا پایان در زمین ماند، اما حالا قادر به سفر به فرانسه و حضور مقابل پی اس جی نخواهد بود و اخبار حاکی از احتمال دوری ده روزی مدافع برزیلی از میادین است.

 

1434771

 

پس با این حساب مارسلو به بازیکنانی چون ایسکو، لوکا مودریچ و مارکو آسنسیو پیوست تا مشکلات زین الدین زیدان برای چینش ترکیب تیمش برای دیدار مقابل دشوارترین حریف خود در مرحله گروهی دشوارتر هم بشود. همچنین سرخیو راموس و ناچو نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن نخواهند بود.

 

اما خبر خوب برای رئال مادرید نیز این است که در اردوی تیم مقابل نیز بازیکنان مصدوم بزرگی وجود دارد و کیلیان امباپه و ادینسون کاوانی قادر به همراهی پاری سن ژرمن در بازی مقابل رئال مادرید نخواهند بود.

 

در چند هفته اخیر بحران مصدومیت به شکل عجیبی گریبان رئال مادرید را گرفته و در همین ابتدای فصل تعداد آسیب دیدگان این تیم دو رقمی شده است.

دیدگاه‌ها