کد خبر : 1636989 | 25 شهریور 1398 ساعت 21:23 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری گلر جدید رئال از توماس توخل و PSG

آلفونس آرئولا گلر فرانسوی جدید رئال که قرضی از پی اس جی به این تیم پیوسته از باشگاه سابق خود دلگیر است.

دلخوری گلر جدید رئال از توماس توخل و PSG

به گزارش "ورزش سه"،  آلفونس آرئولا چهارشنبه شب یک بار دیگر در پارک دو پرنس حضور خواهد داشت. البته نه برای پی اس جی بلکه به عنوان دروازه بان ذخیره تیم حریف(رئال). این دروازه بان ملی پوش در روزهای پایانی نقل و انتقالات به عنوان بخشی از انتقال کیلور ناواس به رئال مادرید آمد.

 

 

1430194

 

 

طبق ادعای اکیپ، آرئولا از دست توماس توخل(سرمربی) و باشگاه پی اس جی دلخور و ناراضی است چرا که در ابتدای فصل به او وعده داده بودند که سنگربان اول تیم خواهد بود اما با ورود لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی، سیاست های باشگاه تغییر کرد. لئوناردو قصد داشت یک دروازه بان سطح اول جهانی را به خدمت بگیرد و روی کیلور ناواس نظر مثبت داشت.

 

در واقع توماس توخل بود که به آرئولا وعده های بزرگی داده بود اما حاضر نشد در برابر تصمیم باشگاه از دروازه بان تیمش دفاع کند و موافقت کرد او قرضی راهی رئال شود. به خصوص پس از شکست چند هفته پیش پی اس جی در زمین رن بود که تردیدهای توخل در مورد آرئولا بیشتر شد.

آرئولا فصل گذشته نیز در ابتدا گلر ثابت تیمش بود ولی رفته رفته جای خود را به جان لوئیجی بوفون داد. او انتظار داشت با جدایی بوفون بیشتر از گذشته روی او حساب شود ولی تصورش اشتباه بود.

 

 

1434775

دیدگاه‌ها