کد خبر : 1636996 | 25 شهریور 1398 ساعت 19:09 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

فقط 15 دقیقه خوب بودیم و بردیم

ربیعی: به هیچ عنوان داوری به نفع ما نیست

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید برخی می‌گویند که داوری به نفع مس است اما به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد.

ربیعی: به هیچ عنوان داوری به نفع ما نیست

به گزارش "ورزش ‌سه"، روز گذشته تیم مس رفسنجان در عرض 4 دقیقه بازی باخته برابر سرخپوشان پاکدشت را با برد عوض کرد و حالا در رده دوم جدول بعد از فجرسپاسی قرار دارد. محمد ربیعی در خصوص این مسابقه گفت: در ابتدا به تیم و مجموعه سرخپوشان پاکدشت تبریک می‌گویم. اما چمن ورزشگاه اسلامشهر خیلی بلند بود و بر کیفیت نمایش هر دو تیم تاثیر گذاشت. بلندی چمن به گونه ای بود که همه حاضران در استادیوم آن را متوجه شدند و همین امر انرژی زیادی از بازیکنان گرفت. البته که صحبت ناظر بازی من را قانع کرد اما بلندی چمن بیشتر از حد معمول بود.

 

وی در ادامه گفت: ما نزدیک 5 تایم از شش تایم بازی خوب نبودیم. دلیل عمده آن هم به فشاری بود که هفته گذشته به تیم وارد کردم. مس رفسنجان خیلی دیر جمع شده است و 5 بازیکن همان بازی اول به جمع ما اضافه شدند. به همین دلیل از جام حذفی انصراف دادیم تا به وضعیت تیم رسیدگی کنیم. دیگر تیم‌های لیگ یکی هفته گذشته درگیر جام حذفی بودند اما ما دو تمرین اضافه کردیم تا بدن بازیکنان به فرم ایده آل برسد. حتی این افزایش فشار را به بازیکنان نگفتم اما می‌خواستم آن‌ها را برسانم و حتی پیش خودم گفتم شاید این بازی را به حریف بدهیم. به همین دلیل 75 دقیقه خوب نبودیم اما 15 دقیقه پایانی را خوب به اتمام رساندیم. تعویض‌های سرخپوشان به نفع ما شد و من با تعویض سه بازیکنم نتیجه را برگرداندم. بعد از اینکه دقیقه 90 گل مساوی را به ثمر رساندیم من به بازیکنانم گفتم که پیروزی می‌خواهیم و تلاش کنید و همین باعث شد تا دقیقه 93 گل سوم را وارد دروازه سرخپوشان کنیم.

ربیعی در خصوص هدف باشگاه مس رفسنجان نیز گفت: الان جدول هیچ تعریفی ندارد. هدف ما در سال پیش رو کسب نتایج آبرومند و رتبه تک رقمی است. از لحاظ هزینه نسبت به سال گذشته 500 میلیون تومان ریزش داشتیم تا هیچ افزایش قیمتی نداشته باشیم. حالا با این شرایط و با توجه به زمان کمی که داشتیم اول از همه لطف خدا و بعد از آن رفاقت بازیکنان باعث شد تا این نتایج به دست آید.

 

سرمربی مس درباره مشکلات داوری و شایعاتی که وجود دارد گفت: برخی می‌گویند که داوری به نفع مس است اما به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. ما در بازی با استقلال صنعتی 2 پنالتی گم شده داشتیم که محرز بود. در بازی با نیروی زمینی طبق اعلام کارشناسان یک گل ما به اشتباه آفساید اعلام شد. در بازی روز گذشته هم متضرر شدیم و داور گل ما را خطا گرفت و هم‌چنین با دو خطای اشتباه موقعیت مسلم گلزنی مس را خنثی کرد. داور در نتیجه بازی روز گذشته اصلا تاثیر نگذاشت. آن توپی که دوستان در موردش صحبت می‌کنند هفته قبل برای ما رخ داد و خطا نبود و الان هم به درستی خطا اعلام نشد. دیدار روز گذشته فنی بود و صحنه داوری خاصی نداشت. نیمکت حریف متاسفانه بر روی هر صحنه شلوغ کرد و ما هم مجبور به واکنش شدیم.

 

ربیعی در پایان گفت: بنده ششمین فصل پیاپی در لیگ یک مربیگری می‌کنم و خارج از اینکه سرمربی مس هستم، به عنوان عضو کوچکی از فوتبال ایران می‌خواهم این برنامه برگزار شود. ما باید قدردان برنامه لیگ یک و مجتبی پوربخش باشیم و از مدیران شبکه ورزش درخواست می‌کنم که از این برنامه حمایت کنند تا برنامه لیگ یک پخش شود. اینگونه شایعات، مشکلات داوری و برخی شائبه‌ها کاهش پیدا می‌کند و ما هم به راحتی می‌توانیم کار کنیم.

دیدگاه‌ها