کد خبر : 1637048 | 25 شهریور 1398 ساعت 22:12 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

داستان برانکو برای ما تمام شده است

انصاری فرد: با برد در دربی می رویم برای قهرمانی

پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ برتر با یک شوت از راه دور توانست به سه امتیاز حساس بازی قبل از دربی دست پیدا کند.

انصاری فرد: با برد در دربی می رویم برای قهرمانی

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس در برابر صنعت نفت آبادان به سختی و با گلی که محمدحسین کنعانی زادگان زد به پیروزی رسید تا در پایان هفته سوم با شش امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد. محمدحسن انصاری فرد که دومین بازی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس تجربه می کند بعد از بازی درباره عملکرد تیم و همچنین بازی هفته آینده برابر استقلال گفت:«تیم وضعیت خوبی دارد هم مربی و هم بازیکنان روحیه شان بسیار بالا است. این بردها می تواند تداوم داشته باشد و امیدوارم در بازی های استقلال ، سپاهان و پدیده نیز بتوانیم به پیروزی برسیم.»


او افزود:« تیم همدل و متحد و نیمکت بسیار خوبی داریم و می توانیم این روند را در آینده و بخصوص بازی با استقلال ادامه داده و انشالله به سمت قهرمانی برویم.»


مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه بازی رفت شهرآورد قرار است به صورت 90 به 10 برگزار شود گفت:«مخالفتی با برگزاری بازی 90 به 10 نداریم. هرچه قانون بگوید اجرا می کنیم. من قبلا هم نگفتم اجرایی نشود گفتم الان اجرایی شدنش سخت است اما ما مطمئنا در بازی برگشت این قانون را اجرا خواهیم کرد.»


او درباره علی علیپور که قصد جدایی از این تیم را داشت گفت:« انشالله پای علیپور به گل باز شود و گلزنی هایش ادامه پیدا می کند. همین که او در موقعیت گل قرار می گیرد یعنی کارش را خوب انجام می دهد.»
انصاری فرد بازهم درباره اجرای قانون میزبانی و حضور 90 به 10 تماشاگران در دربی تهران گفت:« ما برای هوادارانمان راهکار داریم و از این بابت مشکلی نیست. ما می گوییم باید ساز و کار اجرای این قانون وجود داشته باشد اما در بازی برگشت ما این ساز و کار را خواهیم داشت.» او در پاسخ به اینکه برخی هواداران پشت درها مانده و مشکلات بلیط فروشی کماکان در این بازی به چشم می آمد هم گفت:«من از چندجا بازدید کردم؛ خب در ابتدای کار قطعا مشکلاتی وجود دارد و امیدوارم شرکت تجهیز بتواند مشکلات باقی مانده را حل کند. ما در این رابطه پیشنهاداتی داریم که روز چهارشنبه در جلسه ای که داریم مطرح خواهیم کرد.»


مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه مطالبات بازیکنان را تا قبل از دربی پرداخت خواهد کرد درباره ماجرای طلب برانکو گفت:« ما به برانکو پیشنهاد مذاکره داده ایم و هرکجا ایشان صلاح بداند با او صحبت خواهیم کرد.»


او با رد خبر حضور مجدد برانکو در پرسپولیس گفت:« ما با کالدرون ادامه می دهیم و داستان برانکو برای ما تمام شده است.»

دیدگاه‌ها