کد خبر : 1637060 | 25 شهریور 1398 ساعت 22:36 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر هوادارانمان در بازی دربی هستیم

رسن: کالدرون دارد لیگ ایران را می شناسد

هافبک عراقی پرسپولیس بعداز مدت ها در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت هرچند در نیمه دوم اولین بازیکن تعویضی تیمش بود.

رسن: کالدرون دارد لیگ ایران را می شناسد

به گزارش" ورزش سه" بشاررسن هافبک عراقی پرسپولیس در بازی برابر صنعت نفت آبادان نزدیک به 60 دقیقه در زمین بود. او بعد از پیروزی تیمش به خبرنگاران گفت:« خداراشکر سه امتیاز را گرفتیم.»  بشار درباره بازی خودش هم گفت:« من خیلی وقت بود بازی نکرده بودم و به همین خاطر در نیمه دوم کمی خسته شده بودم. »


شماره 5 پرسپولیس همچنین گفت:« ما هفته بعد با استقلال بازی داریم و در دربی منتظر حضور هوادارانمان هستیم که به ورزشگاه بیایند و انشالله ما بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.»


او درباره بازی امروز تیمش هم گفت:« امروز خوب بازی کردیم و مهمتر اینکه سه امتیاز را گرفتیم. مستر کالدرون هر بازی که می گذرد شناخت بیشتری نسبت به پرسپولیس و فوتبال ایران پیدا می کند.   درست است که در لیگ های عربستان و قطر کار کرده اما لیگ ایران با آن ها خیلی فرق دارد و کالدرون حالا دیگر نسبت به فوتبال ایران هم شناخت بیشتری پیدا کرده است. با این وجود بازهم می گویم که مهم سه امتیازی بود که گرفتیم.»


بشار در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اخراج برانکو از الاهلی افزود:« لیگ قطر و عربستان و امارات اینگونه است، آنجا صبر ندارند و بعد از سه چهار بازی تصمیم می گیرند. من امیدوارم برانکو در هرکجا که هست موفق باشد.»

 

دیدگاه‌ها