کد خبر : 1637068 | 25 شهریور 1398 ساعت 22:51 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط سختی در نفت می گذرانیم

اسکوچیچ:مدیران عربستانی با من رفتار مشابهی داشتند

سرمربی نفت در میکسد زون ورزشگاه آزادی پاسخ سئوالات خبرنگار ورزش سه را داد.

اسکوچیچ:مدیران عربستانی با من رفتار مشابهی داشتند

به گزارش "ورزش سه" ، او درباره کم و کیف بازی امروز چنین گفت: کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما به اندازه کافی در حمله شجاع نبودیم .20 دقیقه اول کمی ترسیده بودیم اما بازی نرمال و پایاپایی را مقابل پرسپولیس انجام دادیم. در اواخر بازی هم یک مدافع را جلو فرستادیم اما در این شطرنج خوب موفق نبودیم و چیزی دستمان را نگرفت.


اسکوچیچ با اشاره به نقطه ضعف تیمش هم گفت : پرسپولیس مربی بزرگ و باشگاه قدرتمندی دارد اما بازیکنان ما باید بیشتر به خودشان ایمان داشته باشند. البته ما شرایط سختی را در باشگاه می گذرانیم و از بچه‌ها متشکرم که اینقدر خوب هستند.


اسکوچیچ درباره اخراج برانکو از الاهلی هم گفت :گاهی مربیان عربستانی خیلی عجله می کنند برای تغییر آدم ها و روسای باشگاه ها دوست دارند ترکیب را بچینند. من هم همین تجربه را داشتم و این رفتار آنها من را به خنده می انداخت.


او درباره این که آیا حریف امروز مدعی قهرمانی هست یا نه ، جواب داد:پرسپولیس مدعی قهرمانی است و همه آنها می توانند گل بزنند . ما تاکتیک خوبی مقابل آنها داشتیم و من راضی هستم. مزیت و برتری پرسپولیس در خط حمله است اما گاهی نقطه قوت تبدیل به نقطه ضعف می شود .


سرمربی نفت در پایان حرفهایش درباره دربی گفت:دربی را می بینم و لذت می برم.

دیدگاه‌ها