کد خبر : 1637144 | 26 شهریور 1398 ساعت 11:22 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرنگی کار ایرانی شانس مدال برنز پیدا کرد

بازگشت رویایی گرایی برای سهمیه المپیک ۲۰۲۰

محمدعلی گرایی با پیروزی در دیدار شانس مجدد وزن ۷۷ کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

بازگشت رویایی گرایی برای سهمیه المپیک ۲۰۲۰

به گزارش  "ورزش سه"، در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر و در کمتر از 2 دقیقه کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد در مصاف با الوین مورسالیف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 7 بر 3 پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.


گرایی در این مرحله مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه 9 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، گرایی به گروه بازنده ها رفت تا کار خود را برای کسب مدال برنز ادامه دهد.


وی در این گروه مقابل دانیل کاتاراگا دارنده مدال نقره جهان و طلای زیر 23 سال جهان از مولداوی در یک کشتی سخت و نفس‌گیر با نتیجه 5 بر 5 به پیروزی رسید. او در این مبارزه ابتدا 5 بر صفر عقب افتاد و در ادامه با یک بار بیرون کردن حریف از تشک و اجرای یک فن ۴ امتیازی و به پُل زدن حریف توانست کشتی را به تساوی بکشاند، اما با توجه به گرفتن امتیاز آخر برنده شد.


گرایی ضمن کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو، راهی دیدار رده بندی شد. او در این دیدار به مصاف کارپت چالیان دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی از ارمنستان می رود.


عصر امروز علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای مدال برنز به مصاف حریفان خود می روند.


همه کشتی های قهرمانی جهان چه در بخش فرنگی و چه در بخش آزاد به صورت زنده و اختصاصی از سایت و اپلیکشین آنتن با گزارش اختصاصی پخش می شود.

دیدگاه‌ها