کد خبر : 1637152 | 26 شهریور 1398 ساعت 11:50 | 94.9K بازدید | 0 دیدگاه

رادو؛ دبل سیو و بوسه بر تتوی تمام رنگی! (عکس)

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان تیم پرسپولیس با ثبت دومین کلین شیت در لیگ نوزدهم، آمادگی خود را به معرض نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ حالا باسابقه ترین بازیکن خارجی تیم پرسپولیس محسوب می‌شود. او که در این سال ها به عنوان گلر دوم روی نیمکت دیده می شد، در اندک فرصت های پیش آمده توانایی خود را نشان داده و ثابت کرده که دروازه بان مطمئنی است.

 

رادو روز گذشته چند سیو بسیار خوب را انجام داد که بهترین آن ها در آخرین دقیقه نیمه اول بود. جایی که طالب ریکانی از روی قوس محوطه جریمه شوتزنی کرد و ضربه محکمش پس از برخورد به دیوار دفاعی روانه دروازه شد که بوژیدار توانست آن را مهار کند. پس از این سیو بازیکنان صنعت نفت برای استفاده از ریباند جلو رفتند اما این دروازه بان کروات با واکنشی سریع توپ را جمع کرد تا دروازه اش بسته بماند.

 

او در بازی نخست این فصل نیز کلین شیت کرد و زمینه ساز برتری سرخپوشان شد. آخرین گلی که رادوشوویچ خورد در هفته 29اُم لیگ هجدهم در بازی با ماشین سازی بود، جایی که جای کویتونگو با استفاده از اشتباه سیدجلال حسینی دروازه رادوشوویچ را باز کرد.

 

 

گلر شماره 44 پرسپولیسی ها که دیشب بارها از سوی هواداران تشویق شد، پس از سیو استثنایی در نیمه اول، تتوی دست خود را به نمایش گذاشت و با بوسه بر آن انگیزه بالایش را به نمایش گذاشت.

 

رادو که بازی در دربی را آرزوی خود می داند، هفته آینده احتمالا باید از روی نیمکت نمایش بیرانوند را تماشا کند اما شاید یک روز آرزوی حضور در شهرآورد و همچنین سنگربانی از دروازه پرسپولیس در آسیا برایش محقق شود.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها