کد خبر : 1637196 | 26 شهریور 1398 ساعت 14:19 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی ترکیب کادر فنی را در بازیکنان ایجاد کرد

فرمول موفقیت نارنجی؛ باتجربه‌ها کمک‌حال جوانان

سایپا در حالی سه هفته موفق را پشت سر گذاشته که حضور جوانان پُرتعداد درکنار باتجربه‌ها، در نتایج این تیم تاثیرگذار بوده است.

فرمول موفقیت نارنجی؛ باتجربه‌ها کمک‌حال جوانان

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی همانطور که در کادر فنی سایپا مربیان باتجربه‌ای مثل بیژن طاهری و اشکان نامداری دارد، نفرات جوانی را نیز مثل کاظم برجلو، قربانعلی‌پور و پالیزوان به کار گرفته تا با این ترکیب در کادر تیمش بتواند سایپا را به نتایج مطلوب برسد.

 

صادقی که ازجمله سرمربیان جوان لیگ برتری محسوب می‌شود، نه تنها در کادر فنی تلفیق باتجربه‌ها و جوانان را استفاده کرده، در ترکیب اصلی بازیکنان تیمش نیز این کار را انجام داده و از این مهم در سه هفته اخیر لیگ برتر نتیجه گرفته و صاحب ۷ امتیاز از دو پیروزی برابر ذوب‌آهن و نساجی و یک تساوی مقابل گل‌گهر شده است.

 

1435033

 

روزبه شاه‌علی‌دوست و حامد فلاح‌زاده، کاپیتان‌های اول و دوم سایپا که در سال‌های اخیر همراه صادقی در سایپا بازی کردند و ازجمله بازیکنان باتجربه و باکیفیت نارنجی پوشان محسوب می‌شوند، در سه هفته گذشته جزو نفرات اصلی نارنجی پوشان بودند که نه تنها در جریان مسابقات موثر بودند، بلکه در انتقال تجربه به جوانان پُرتعداد حاضر در زمین کمک زیادی کردند تا آنها در امر گلزنی موفق باشند.

 

شاه‌علی‌دوست در نخستین بازی فصل برابر ذوب‌آهن و در حالی که بازی ۲ بر ۲ بود، در دقیقه ۷۳ پاس در عمق زیبایی از میانه زمین به پشت مدافعان حریف فرستاد تا محمدرضا سلیمانی با جای گذاشتن محمدباقر صادقی گل سوم و برتری نارنجی پوشان را در فولادشهر اصفهان به ثمر برساند.

 

1435036

 

حامد فلاح‌زاده، گلر سایپا ‌نیز که سال گذشته ۱۰ بار در ۱۷ مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشت و اکنون ششمین فصل حضورش در سایپا را آغاز کرده، در جریان دو برتری و یک تساوی نارنجی پوشان در لیگ نوزدهم حضور ثابت داشته و نه تنها در عقب زمین موثر بوده، بلکه روی یک گل دیگر تیمش هم ایفای نقش کرده است.

 

در هفته سوم در حالی که نساجی در دقایق پایانی نیمه اول به دنبال زدن گل تساوی قبل از رفتن به رختکن بود، فلاح‌زاده توپ ارسالی خطرناک عاشوری از روی کرنر را بالاتر از مهاجمان نساجی دفع کرد تا توپ به معین عباسیان برسد و این بازیکن با پاس بلند، امیرحسین حسین‌زاده را درموقعیت گلزنی قرار دهد و نارنجی پوشان با زدن دومین گل به استقبال نیمه دوم بروند.

 

1435035

 

آرمان رمضانی، مهاجمی که در این فصل یک گل زده و یک پاس گل داده و همچنین معین عباسیان، وینگری که در سه بازی اخیرشان یک گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده هم ازجمله در کنار شاه‌علی‌دوست و فلاح‌زاده، بازیکنان باتجربه دیگری هستند که در کنار نتایج نارنجی پوشان موثر بودند.

 

اما ابراهیم صادقی علاوه بر استفاده از این بازیکنان باتجربه، نفرات جوانی که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند هم طی سه هفته گذشته در ترکیب تیمش قرار داده که ازجمله آنها می‌توان به آرمین سهرابیان، مدافع فصل قبل استقلال که در خط دفاعی نارنجی پوشان خوب کار کرده و همچنین محمدرضا سلیمانی که دو گل زده، اشاره کرد.

 

کمال‌الدین نیک‌خوی، مدافع چپ ۳۰ ساله‌ای که در این فصل به سایپا آمده و یک گل زیبا برابر نساجی به ثمر رسانده هم یکی دیگر از بازیکنانی است که ابراهیم صادقی آن را در لیگ نوزدهم معرفی کرده و علاوه بر او باید نام جوانان باانگیزه و مستعدی مثل امیرحسین حسین‌زاده، سعید محمدفرد، محمد شریفی، مجتبی لطفی، مجید علیاری و ... را عنوان کرد.

 

1435032

دیدگاه‌ها