کد خبر : 1637207 | 26 شهریور 1398 ساعت 15:37 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز حتی یک تومان هم نگرفته ایم؛

اسکوچیچ: وضعیت ما و صنعت نفت کاملا نامعلوم است!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن تقدیر از بازیکنانش، نسبت به نامشخص بودن وضعیت مالی و آینده این باشگاه ابراز نارضایتی کرد.

اسکوچیچ: وضعیت ما و صنعت نفت کاملا نامعلوم است!

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که تیمش شب گذشته مقابل پرسپولیس بازی کرد، از وضعیت صنعت نفت و بحث های مالی ناراضی است. او البته لحظه ای دست از تمجید از بازیکنانش برنمی دارد.

 

اسکو در گفت و گو با ورزش سه پیرامون این شرایط و بازی دیروز گفت: از بازی دیروز تیمم راضی هستم ولی شجاعت بازی در حمله را نداشتیم. مقابل پرسپولیس بازی تاکتیکی و خوبی انجام دادیم که امیدوار کننده بود. با این حال الان مسائلی در تیم ما وجود دارد که مهم تر از کسب امتیاز و مسائلی این چنین است. من و کلیه اعضای تیم از ابتدای فصل تا به حال حتی یک تومان پول نگرفته ایم و این وضعیت عجیب و غریبی است که من تا به حال تجربه نکرده بودم. البته شاید مشابه آن را دیده بودم ولی نه اینکه کلا هیچ پولی در میان نباشد. با وجود تلاش های زیادی که مدیرعامل ما انجام می دهد، اما فعلا همه درها به روی او بسته است.

 

اسکوچیچ در مورد آینده صنعت نفت با توجه به شرایط پیش آمده گفت: وضعیت ما کاملا نامعلوم است. من واقعا از بازیکنان تیمم ممنونم که با وجود این وضعیت هنوز به تمرینات ادامه می دهند و دوست دارند پیشرفته کنند و برای مردم خوب آبادان بازی های خوب به نمایش بگذارند. اما نمی دانم چطور ممکن است شما شغل خود را بدون دریافت دستمزد انجام بدهی! آن هم این بازیکنان که هیچکدام پشتوانه مالی برای عبور از این دوره زمانی ندارند.

 

او درباره روند تیمش در این فصل گفت: ما از ابتدای لیگ تا به حال 4 امتیاز گرفته ایم. دو بازی بیرون خانه داشتیم که یکی از آنها مقابل مدعی قهرمانی بوده و با حداقل اختلاف باخته ایم. من از تیم راضی ام و ارزش کار بازیکنان را می دانم که با وجود چنین شرایطی دارند کار می کنند. منتظرم که ببینم در نهایت مذاکرات مدیر تیم به چه منجر می شود و آیا می تواند از تلاش خود برای نرمال کردن وضعیت نتیجه بگیرد یا نه.

دیدگاه‌ها