کد خبر : 1637218 | 26 شهریور 1398 ساعت 16:29 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه ما شبیه به یک کابوس است

نورمحمدی: دیدم که گلر و دفاع استقلال جلو آمده‌اند

مدافع نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش در فصل جاری می‌تواند نتایج خوبی را به دست آورده و هواداران را خوشحال کند.

نورمحمدی: دیدم که گلر و دفاع استقلال جلو آمده‌اند

حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر عنوان کرد: بازی سنگینی برای ما بود. به هر حال استقلال آمده بود تا با برد در مسجدسلیمان از بحران خارج شود، اما ما هم می‌خواستیم ثابت کنیم تیم خوبی هستیم که توانایی متوقف کردن هر تیم دیگری را داریم.


وی ادامه داد: گلی که در دقایق ابتدایی به آن شکل خوردیم غافلگیرکننده بود. اگر آن گل وارد دروازه‌مان نمی‌شد شاید شرایط فرق می‌کرد و می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. با این حال خیلی خوب به بازی برگشتیم. با تلاش زیاد توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و در ادامه حتی اگر خوش شانس بودیم گل دوم را هم می‌زدیم و برنده می‌شدیم. با این وجود فکر می‌کنم کسب تساوی مقابل استقلال نتیجه ارزشمندی است.


نورمحمدی درباره گلی که به ثمر رساند و اینکه کمتر پیش می‌آید گل بزند، گفت: واقعا نمی‌شد پاس دقیق حسین ابراهیمی را گل نکنم. اصلا حیف بود چنین کاری انجام ندهم. من یک لحظه دیدم که مدافعان و دروازه بان استقلال جلو آمدند و بهترین زمان است که توپ را قطع کنم. سریع جلو رفتم و قبل از اینکه توپ به دفاع و گلر برسد آن را زدم که خوشبختانه گل حساسی هم شد.


مدافع نفت مسجدسلیمان با اشاره به حمایت هواداران تیمش تاکید کرد: هواداران ما فوق العاده هستند. آنها مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند و با تمام وجود تشویق‌مان کردند. دست شان درد نکند که این قدر پای تیم هستند. من از همه شان ممنونم و امیدوارم امسال درکنار یکدیگر بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.


نورمحمدی درباره قرعه کشی رقابت های لیگ برتر اظهار کرد:‌ متاسفانه قرعه سختی به ما خورده که کارمان را دشوار می‌کند. ما در 5 هفته ابتدایی با 4 مدعی قهرمانی بازی می‌کنیم و این شرایط سختی را رقم می‌زند. واقعا برای ما چنین قرعه‌ای یک کابوس است. با این حال خداراشکر که در 3 بازی اول توانستیم بسلامت عبور کنیم و انشاالله مقابل سپاهان و شهرخودرو نیز با همین انگیزه به میدان می‌رویم تا بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم و هواداران خوبمان را خوشحال کنیم.


وی در پایان افزود: تیم ما تغییرات زیادی داشته و زمان می‌برد تا هماهنگی لازم به وجود بیاید اما تا اینجا خوب کار کردیم و باید در فصل جاری نتایج خوبی بگیریم. می‌خواهیم ثابت کنیم که نفت دیگر آن تیمی نیست که برای بقا بازی می‌کرد و انشاالله در طول مسابقات این را همه متوجه می‌شوند.

دیدگاه‌ها