کد خبر : 1637237 | 26 شهریور 1398 ساعت 17:31 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

توتی: نژادپرستی در ایتالیا بیش از هر کشوری است

فرانچسکو توتی وضعیت نژادپرستی در ایتالیا را وخیم می داند و از فدراسیون فوتبال این کشور خواست تا قوانینی جدید در این زمینه اتخاذ کند.

توتی: نژادپرستی در ایتالیا بیش از هر کشوری است

به گزارش "ورزش سه"، در یک سال گذشته چندین بار فوتبال ایتالیا با مساله نژادپرستی روبرو شده است. ورزشگاه کالیاری بیش از هر ورزشگاهی با این معضل روبرو است و ستاره هایی چون کولیبالی، مویس کین و اخیرا روملو لوکاکو هدف توهین های نژادپرستانه قرار گرفته اند. روز گذشته یک مفسر فوتبالی در تلویزیون ایتالیا هم به این قضیه دامن زد و با گفتن این جمله که برای متوقف کردن لوکاکو باید 10 موز به طرف او پرتاب شود، حواشی زیادی را باعث شد.

 

 

1435077

 

 

فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم در واکنش به اتفاقات اخیر گفت:« نژادپرستی در ایتالیا مشکل بزرگی است. بزرگتر از هر کشور دیگر. در انگلیس با این قضیه برخورد شده و حالا به مراتب کمتر شاهد این هستیم که به بازیکنان سیاه پوست در ورزشگاه های انگلیس توهین شود. امیدوارم در ایتالیا هم فکری به حال این معضل شود و فدراسیون بتواند به این اتفاقات پایان دهد.

صادقانه بگویم که بیش از آنچه تصور می کردم، ایتالیا با مشکل نژادپرستی روبرو است. یا فدراسیون قوانینی سفت و سخت وضع خواهد کرد یا ما هرگز از این مساله شیطانی خلاص نخواهیم شد. افرادی که چنین شعارهایی سر می دهند، باید از ورزشگاه ها اخراج شوند. فوتبال به وجود چنین افرادی نیاز ندارد.»

 

دیدگاه‌ها