کد خبر : 1637251 | 26 شهریور 1398 ساعت 18:27 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: از داشتن نویر و ترشتگن هیجان زده ام

یواخیم لوو در مصاحبه ای به صحبت پیرامون مشکل ایجاد شده بین مانوئل نویر ومارک آندره ترشتگن پرداخت.

لوو: از داشتن نویر و ترشتگن هیجان زده ام 

به گزارش "ورزش سه" طی روزهای اخیر صحبت‌های پیرامون انتخاب دروازه‌بان اصلی  تیم ملی آلمان داغ‌تر از همیشه دنبال می‌شود. بسیاری بر این باورند که دوران نویر در تیم ملی به پایان رسیده و ترشتگن باید جایگزین او در قفس توری آلمان‌ها شود. همچنین برخی دیگر معتقدند مانوئل نویر هنوز هم قابلیت‌های فراوانی دارد و باید به ترشتگن ترجیح داده شود. اختلاف‌نظری که به خود این دو دروازه‌بان هم کشیده شده و طی روزهای اخیر آن‌ها در مصاحبه‌هایی، هرکدام به نحوی از خجالت یکدیگر در‌آمدند.

 

 

1434457

 


این اختلاف نظرهای پیش آمده، باعث شده یواخیم لوو نیز به این قضیه ورود کند و در مصاحبه‌ای با بیلد به صحبت پیرامون این اتفاق بپردازد. یواخیم لوو در این مصاحبه عنوان کرد: " من از داشتن نویر و ترشتگن در ترکیب تیم ملی بسیار هیجان‌زده هستم. آن‌ها فوق‌العاده هستند. همانطور که کوین تراپ و برند لنو نیز نمایشی عالی از خود ارائه می‌دهند. این موضوع که هر بازیکنی بخواهد در ترکیب تیم ملی به میدان برود امری طبیعی است. این رقابت همان چیزی است که ما در تیم ملی به آن احتیاج داریم."


لوو در ادامه به موضوع ناراحتی ترشتگن اشاره کرد و در این باره گفت: " من معتقدم که مارک بالاخره فرصت بازی پیدا خواهد کرد. همچنین من ناامیدی او را درک می‌کنم اما این را نیز باید در نظر داشت که ترشتگن تنها بازیکنی نیست که می‌تواند درون دروازه بایستد. در ماه ژوئن تصمیم ما این بود که او را در ترکیب اصلی قرار دهیم اما متاسفانه او مصدوم شد."
لوو همچنین در دفاع از عملکرد نویر عنوان کرد: "او کاپیتان تیم ماست و همیشه در فرم خوبی قرار داشته است."

 

 

1344819

دیدگاه‌ها