کد خبر : 1637260 | 26 شهریور 1398 ساعت 19:19 | 102.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ نهایی مانوئل نویر به تراشتگن

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ تاکید کرد دیگر در مورد مارک آندره تراشتگن صحبت نخواهد کرد.

پاسخ نهایی مانوئل نویر به تراشتگن

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف بین دو دروازه بان بزرگ آلمانی و دو مدعی حضور در ترکیب اصلی تیم ملی آلمان به اوج رسیده و نویر و تراشتگن هر روز علیه یکدیگر مصاحبه می کنند. حالا و در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ستاره سرخ بلگراد، مانوئل نویر مدعی شد به این بحث پایان خواهد داد.

 

شروع لیگ قهرمانان: "من اعتماد به نفس بالایی دارم چون ما به تیم خود اعتقاد داریم. می دانیم که مسیر سختی داریم، اما ما فصل قبل خیلی زود حذف شدیم. این فصل انگیزه ما خیلی زیاد است تا بهتر از فصل گذشته عمل کنیم و ما می خواهیم حداقل به نیمه نهایی برسیم.

 

1434543

 

پس از حذف زودهنگام فصل گذشته انگیزه ما بسیار زیاد است. بازیکنانی که هرگز عنوان قهرمانی اروپا را کسب نکردند آن را می خواهند و بازیکنانی که در گذشته به این عنوان رسیده اند می خواهند موفقیت خود را تکرار کنند و ما ترکیب خوبی هستیم."

 

حواشی اخیر در مورد تراشتگن: "از نظر من بهترین راه رودررو حرف زدن است و باید مستقیما در ارتباط بود. برای من همه چیز معطوف به بازی کردن، باشگاه و اتفاقات مستطیل سبز می شود و در مورد تیم ملی نیز شرایط همینگونه است. هیچ صبحت دیگری از من درباره این موضوع نخواهید شنید."

 

شرایط ژروم بواتنگ: "حضور او در ترکیب تضمین کننده تجربه است. من از سال 2011 کنار بواتنگ بازی کرده ام و در ترکیب تیم ملی و بایرن مونیخ کنار او احساس امنیت می کنم."

دیدگاه‌ها