کد خبر : 1637280 | 26 شهریور 1398 ساعت 20:40 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه های شخصی مهاجم ناپولی برای انتقام از لیورپول

فرناندو یورنته، ستاره جدید ناپولی از انگیزه های شخصی خود برای انتقام گرفتن از لیورپول سخن گفت.

انگیزه های شخصی مهاجم ناپولی برای انتقام از لیورپول

 

به گزارش "ورزش سه"، امشب ناپولی در اولین بازی لیگ قهرمانان در سن پائولو میزبان لیورپول است و فرناندو یورنته که در فینال فصل قبل با لباس تاتنهام مغلوب لیورپول شد و فرصت قهرمانی را از دست داد، به دنبال انتقام با لباس تیم جدید خود است.

 

فرناندو یورنته گفت: "فینال فصل گذشته برای من بسیار دردناک بود. من می خواهم انتقام بگیرم و می خواهم ناپولی نشان دهد که با تیم بسیار خوبی مانند لیورپول در یک سطح قرار دارد.

 

1435122

 

حتی اگر مشکل باشد، ما می توانیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم، اما ما در حال حاضر به بازی اول خود فکر می کنیم و بعد از دیدار مقابل لیورپول باید با دو تیم دیگر گروه خود روبرو شویم. صعود از این گروه هرگز آسان نیست و اگر فرصت پیروزی در یک بازی را هدر دهید، شرایط گروه پیچیده می شود.

 

ما باید یک نمایش فوق العاده عالی داشته باشیم و اشتباهات خود را به حداقل برسانیم. لیورپول به ویژه هنگامی که توپ را در اختیار دارد تیمی قدرتمند بوده و کیفیت بالایی دارد. حرارت و اشتیاق هواداران ناپولی بالاست و از لحظه ورود چنین حسی به شما دست می دهد. من نمی توانم برای تقدیم کردن اولین گل خود به طرفداران ناپولی بیش از این صبر کنم."

دیدگاه‌ها