کد خبر : 1637531 | 27 شهریور 1398 ساعت 21:18 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

جاشوا کیمیچ: مصمم هستم با بایرن قهرمان اروپا شوم

جاشوا کیمیچ، مدافع- هافبک آلمانی بایرن مونیخ مدعی شد می خواهد با این تیم به زودی فاتح لیگ قهرمانان شود.

جاشوا کیمیچ: مصمم هستم با بایرن قهرمان اروپا شوم

 

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته باواریایی ها علیرغم ارائه نمایشی برابر در دیدار رفت مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان، در دیدار برگشت مغلوب درخشش تیم یورگن کلوپ شده و با این رقابت ها وداع کردند. حالا جاشوا کیمیچ اذعان داشت اگرچه شاید این فصل کسی بایرن مونیخ را نامزد فتح لیگ قهرمانان نمی داند، اما هر اتفاقی برای آنها امکان پذیر است.

 

جاشوا کیمیچ گفت: "نمی توانیم بگوییم که فصل گذشته در آستانه حذف کردن لیورپول از لیگ قهرمانان بودیم، اما فصل قبل تر از آن بهتر از رئال مادرید بازی کردیم و به فینال نزدیک شده بودیم. احساس ناامیدی در باشگاه از آن مقطع بیشتر شده و ما به دنبال نشان دادن واکنش درستی هستیم.

 

1342953

 

من معتقدم که مردم ما را یکی از اصلی ترین نامزدهای قهرمانی در لیگ قهرمانان نمی دانند، اما من شخصا وقتی به تیم و پتانسیل بازیکنان نگاه می کنم احساس می کنم هر چیزی در این فصل امکان پذیر است.

 

من مصمم هستم که با بایرن مونیخ به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسم و ترجیح می دهم این اتفاق در زودترین زمان ممکن برایم رخ دهد. بنابراین من با هدف مشخص قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا این فصل را شروع می کنم.

 

پست مورد علاقه؟ من می توانم نفوذ بیشتری در خط میانی داشته باشم، زیرا در این پست به هم تیمی هایم نزدیک تر هستم و همچنین با حریفان ارتباط بیشتری دارم. من در میانه میدان می توانم خیلی بیشتر روی بازی تأثیر بگذارم."

دیدگاه‌ها