کد خبر : 1637644 | 28 شهریور 1398 ساعت 12:45 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

عبور توماس مولر از رکورد فیلیپ لام(عکس)

توماس مولر، ستاره آلمانی باشگاه بایرن مونیخ، در بازی دیشب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا صدوششمین بازی خود را برای تیمش انجام داد تا به یک رکورد جدید در این رقابت ها دست پیدا کند.

عبور توماس مولر از رکورد فیلیپ لام(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی دیشب بین دو تیم بایرن مونیخ و ستاره سرخ بلگراد در حالی با پیروزی سه گله باواریایی ها در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید که در این بازی توماس مولر، ستاره آلمانی این تیم، موفق به ثبت یک رکورد جدید برای تیمش شد.

 

مولر سی ساله که از دقیقه 83 جایگزین فلیپ کوتینیو شده بود موفق شد با ورود به زمین صدوششمین بازی اش در لیگ قهرمانان را برای بایرن انجام دهد و از رکورد فلیپ لام که پیش از این 105 بازی در این رقابت ها برای بایرن انجام داده بود، عبور کرد. او همچنین در مدت هفت دقیقه ای حضور خود در زمین موفق شد گل سوم بایرن را در دقایق پایانی به ثمر برساند.

 

1435635

 

توماس مولر که از سال 2009 به تیم اصلی بایرن منتقل شد حالا با انجام 106 بازی در لیگ قهرمانان اروپا بیشترین بازی را برای بایرن در این رقابت ها انجام داده است و بالاتر از فلیپ لام، الیور کان، باستین شواین اشتایگر و فرانک ریبری از این حیث قرار دارد.

 

نکته جالب دیگر در مورد بازی دیشب این که بایرن موفق شد با پیروزی در این رقابت برای شانزدهمین فصل متوالی کار خود را در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی آغاز کند که این موضوع در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

 

دیدگاه‌ها