کد خبر : 1637833 | 29 شهریور 1398 ساعت 13:35 | 25.9K بازدید | 1 دیدگاه

پدیده چلسی در مسیر تبدیل شدن به هازارد جدید

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی می‌گوید جدایی هازارد برای این تیم ضربه بزرگی بوده ولی تامی آبراهام، پدیده جوان چلسی می‌تواند جای خالی ستاره بزرگ بلژیکی را پر کند.

پدیده چلسی در مسیر تبدیل شدن به هازارد جدید

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان، ستاره برزیلی و وینگر چلسی می‌گوید در این شکی نیست که جدایی ادن هازارد برای آبی‌های لندن ضربه بزرگی بوده ولی او می‌گوید اعتقاد دارد که تامی آبراهام، پدیده جوان انگلیسی چلسی که پرورش یافته آکادمی این باشگاه است می‌تواند جای خالی ستاره بلژیکی را در استمفوردبریج پر کند.

 

1435842

 

هازارد در تابستان جاری با قراردادی 100 میلیون یورویی راهی رئال مادرید شد و از لحظه جدایی او سوالهای زیادی درباره این مطرح شد که آیا آبی‌های لندن بدون هازارد می‌توانند همچنان یکی از تیمهای پرقدرت لیگ برتر انگلیس باشند؟ فرانک لمپارد سرمربی جدید چلسی در فصل جاری تلاش کرده از تامی آبراهام، پدیده جوان تیمش در نقشی استفاده کند که معمولا هازارد ایفا می‌کرد. آبراهام در این نقش خوش درخشیده و در سه بازی خود در لیگ برتر هفت گل به ثمر رسانده است. ویلیان به همین دلیل است که می‌گوید پدیده جوان انگلیسی چلسی توان این را دارد که جای خالی هازارد را پر کند.

 

ویلیان در گفتگو با وبسایت گل در این باره گفت:" جدایی هازارد از چلسی به نظر من ضربه بزرگی بود. ادن بازیکنی است که می‌تواند ورق را به نفع تیمش برگرداند. ولی ما بازیکنانی داریم که می‌توانند مثل او باشند و جای خالی‌اش را پر کنند".

 

ستاره برزیلی چلسی در ادامه گفت:" تامی آبراهام در حال حاضر خیلی خوب کار می‌کند. او تا اینجا گلهای زیادی زده و من برایش واقعا خوشحالم. بازیکنان جوان این روزها وضعیت خوبی دارند و به سرعت در حال پیشرفت هستند. چلسی همیشه چلسی است و ما فارغ از اینکه چه بازیکنانی در اختیار داریم باید در هر بازی تا آخرین لحظه بجنگیم. این همان کاری است که قصد داریم امسال انجام بدهیم".

 

دیدگاه‌ها