کد خبر : 1637855 | 29 شهریور 1398 ساعت 14:20 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر و اعلام 3 غایب قطعی منچستر مقابل وستهام

منچستریونایتد یکشنبه در زمین وستهام دیدار حساسی پیش رو دارد و برای این بازی سه غایب مهم خواهد داشت.

سولسشر و اعلام 3 غایب قطعی منچستر مقابل وستهام

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که پس از 5 بازی در لیگ برتر هشت امتیازی است، یکشنبه در لاندن استادیوم باید به مصاف وستهام برود. دیداری که معمولا منچستری ها کار راحتی در آن پیش رو ندارند.

اوله گنار سولسشر سرمربی نروژی منچستر امروز در نشست خبری خود تایید کرد که پل پوگبا، لوک شاو و آنتونی مارسیال در این بازی غایب خواهند بود و هنوز مشخص نیست که دنیل جیمز به بازی برسد یا خیر.

 

 

1435866

 

 

پوگبا از 20 روز پیش و پس از تساوی در زمین ساوتهمپتون مصدوم است و لوک شاو و مارسیال نیز 27 روز پیش در بازی با پالاس دچار مصدومیت شدند. دنیل جیمز اما در بازی هفته گذشته برابر لسترسیتی که شیاطین سرخ با یک گل پیروز شدند، مصدومیت مختصری پیدا کرد. او نتوانست منچستر را در بازی شب گذشته مقابل آستانا در لیگ اروپا همراهی کند.

 

سولسشر در نشست خبری بازی با وستهام و در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت:«پوگبا، مارسیال و شاو قطعا به بازی با وستهام نخواهند رسید. آنها هنوز به تمرینات برنگشته اند و فکر نمی کنم آماده بازی بشوند. دنیل جیمز؟ در مورد او مطمئن نیستم. او هم در چند روز اخیر تمرین نکرده ولی امیدوارم به بازی برسد هرچند اطمینان ندارم. امروز بازیکنان ریکاوری خواهند کرد و فردا خواهیم دید شرایط چگونه است.»

 

 

 

1435773

 

 

منچستر از 5 مارس که توانست پی اس جی را در پارک دو پرنس(برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان) شکست دهد، دیگر موفق به کسب پیروزی در زمین حریفان نشده است. در لیگ برتر نیز آخرین برد یونایتد به 25 فوریه در زمین پالاس بر می گردد اما سولسشر نگران این قضیه نیست:« چرا ما مربیان باید نگران باشیم؟ نگاه من همیشه رو به جلو است و به دنبال راه حل برای مشکلات هستم. هرگز در مورد چیزی به صورت جدی نگران نبوده ام. اینطور نیست که به این طرف و آن طرف بروم و نگران باشم. تمرکزم روی این است که چگونه باعث پیشرفت تیمم بشوم. من از جمله انسان های همیشه نگران نیستم.

فکر می کنم باید ساوتهمپتون را در سنت مری شکست می دادیم(تساوی 1-1). ما می توانستیم وولوز را نیز در زمینش شکست دهیم. بازی با وستهام نیز مشابه است. باید از این بن بست ذهنی خارج شده و نمایش واقعی خودمان را ارائه دهیم. انگار که در پارک محله مان بازی می کنیم.»

 

منچستر پس از بازی با وستهام در دور سوم جام اتحادیه باید به مصاف روچدیل برود و سپس میزبان آرسنال در لیگ برتر خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها