کد خبر : 1637857 | 29 شهریور 1398 ساعت 14:42 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

نماینده های احتمالی بارسا در مراسم بهترین های فیفا

دوشنبه اول مهر در میلان مراسم ویژه جوایز بهترین های سال فیفا برگزار خواهد شد و بارسلونا امسال نماینده هایی در آن خواهد داشت.

نماینده های احتمالی بارسا در مراسم بهترین های فیفا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا با وجود اینکه سه شنبه پیش رو در زمین ویارئال بازی حساسی پیش رو دارد، قصد دارد یک تیم خوب را به مراسم بهترین های فیفا روانه کند. در این مراسم از بارسا لیونل مسی، فرانکی دی یونگ و نیز مارک آندره تراشتگن حاضر خواهند بود و تیم اعزامی بارسا را بارتومئو به عنوان رئیس، اسکار گرائو(مدیر اجرایی)، خاویر بورداس به همراه اریک ابیدال و رامون پلانس از تیم مدیریت ورزشی همراهی خواهند کرد. بارسا از لالیگا درخواست کرده بود تا بازی با ویارئال به چهارشنبه منتقل شود ولی این قضیه مورد موافقت قرار نگرفت.

 

 

1435868

 

 

لیونل مسی به همراه رونالدو و فن دایک نامزد دریافت جایزه بهترین فوتبالیست سال فیفا است. او فصل گذشته با بارسا قهرمان لالیگا شد و توانست کفش طلای اروپا را نیز تصاحب کند. مسی همچنین نامزد جایزه پوشکاش(بهترین گل سال) و نیز قرار گرفتن در تیم منتخب سال است.

فرانکی دی یونگ نیز نامزد قرار گرفتن در تیم منتخب سال است و تراشتگن، هم نامزد بهترین گلر سال است و هم قرار گرفتن در تیم منتخب سال. رقبای تراشتگن گلر های برزیلی لیورپول و سیتی یعنی آلیسون و ادرسون هستند.

مجریان مراسم که از ساعت 20.30 به وقت محلی آغاز خواهد شد، رود گولیت و ایلاریا دامیکو همسر جان لوئیجی بوفون هستند.

 

 

دیدگاه‌ها