کد خبر : 1637863 | 29 شهریور 1398 ساعت 14:58 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین شبانه برای پاک کردن اشتباهات (عکس)

دو دروازه بان جوان نساجی در بازی گذشته این تیم در برابر سایپا اشتباهات فاحشی داشتند. به خصوص رضایی که در نیمه نخست دو گل ابتدایی خورد و در بین دو نیمه هم تعویض شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو دروازه بان جوان نساجی اگر گل های بد را نمی خوردند چه بسا نساجی برنده بازی با سایپا می شد چرا که در این بازی 3 گل زد اما از آنجایی که 4 گل خورد بدون امتیاز میدان را ترک کرد.


بعد از آن اشتباهات فاحش مربی دروازه بان های نساجی در طول هفته اخیر تمرینات ویژه ای را برای محمد امین رضایی و نیما میرزازاد در نظر گرفت تا خیلی سریع شرایط روحی و روانی و فنی آنها را به حالت ایده آل نزدیک کند. آیا این تلاش ها ثمر بخش بوده یا نه در بازی امشب با شاهین شهرداری بوشهر مشخص خواهد شد و به نظر می رسد در بازی امشب نیما میرزازاد درون دروازه نساجی قرار گیرد. دروازه بان تیم ملی جوانان در جام جهانی 2017 که اینروزها در تمرین تیم امید هم حضور دارد.


البته نمی توان همه چیز را تیره و تار دید و اذعان داشت دروازه بانان جوان نساجی به خاطر اشتباهات فاحشی که در بازی با سایپا داشتند باز هم امتیازات مهمی را از تیم خواهند گرفت! به هر صورت دروازه بان جوان باید بازی و اشتباه کند تا باتجربه شود و همیشه این طور نبوده تیم ها از اعتماد به بازیکنان جوان متضرر شوند. نمونه اش را در تیم سپاهان دیدیم. امیر قلعه نویی با بهاء دادن به پیام نیازمند تیمش را صاحب یک دروازه بان خوب و باتجربه کرد در حالی که همین دروازه بان در ترکیب تیم پیکان اشتباهاتی هم داشت.


محمد امین رضایی و نیما میرزازاد البته باید از عدم حضور یک دروازه بان شاخص در اردوی تیم نساجی نهایت فرصت را ببرند و با دروازه بانی خوب دروازه این تیم را بیمه کنند چرا که اگر شرایط همین طور پیش رود رضا مهاجری در هفته های آتی یک دروازه بان جدید به ترکیب تیم اضافه خواهد کرد. حتی اگر قرار باشد یک دروازه بان خارجی به خدمت بگیرد. البته همان طور که در عکس ها پیداست این دو دروازه بان جوان در تمرینات شب های اخیر تلاش مجدانه ای را برای برطرف کردن اشتباهات خویش داشتند. کما اینکه مدیون محبت تماشاگران تیم نساجی هستند که در پایان بازی با سایپا آنها را تشویق کردند و بر اشتباهات چشم پوشیدند.

 

1435871

 

1435872

 

1435873

 

1435874


عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها