کد خبر : 1637875 | 29 شهریور 1398 ساعت 15:55 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

هشدار جدید به زیزو، مرخصی بازیکنان زیاد است

تعداد زیاد مرخصی های زیدان به بازیکنان رئال توسط سران باشگاه زیر سوال رفته است.

هشدار جدید به زیزو، مرخصی بازیکنان زیاد است

به گزارش "ورزش سه"، نمایشی که رئال مادرید چهارشنبه شب در پارک دو پرنس داشت و با سه گل مغلوب تمام عیاری برابر پی اس جی بود، این شبهه را ایجاد کرده است که بازیکنان رئال آمادگی بدنی مناسبی ندارند. گویی روی این تیم کار بدنی خاصی صورت نگرفته است. رئال در یک ربع پایانی بازی با پی اس جی توان حمله و یورش به سمت دروازه رقیب را نداشت و برعکس این پی اس جی بود که فشار حداکثری خود را تا دقیقه پایانی حفظ کرد.

 

 

1435885

 

 

کمبود جدیت و نیز مصدومیت های زیاد از عوامل اصلی شروع بد رئال در فصل جدید عنوان شده است و هر دوی این عوامل از مسئولیت های کادر فنی هستند. زیدان پس از بازگشت به رئال تغییری در برنامه های خود نسبت به مقطع اول حضورش در رئال ایجاد نکرده است. داوید بتونی دستیار اول اوست اما به جای پینتوس حالا دوپونت مربی بدنساز رئال است.

کهکشانی ها در تور آمریکا روزی دوجلسه تمرین می کردند ولی در بازگشت به مادرید این دو جلسه منتفی شد و رئال حالا هر روز فقط یک جلسه صبح تمرین می کند در حالی که برای مثال اتلتیکو مادرید همچنان روزی دو جلسه تمرین دارد.

 

خیلی ها معتقدند که رئال باید روز گذشته را تمرین می کرد اما زیدان به بازیکنانش استراحت داد. شاید سه بازی در طول هفته جاری دلیل خوبی برای استراحت دادن به بازیکنان باشد ولی مشکل رئال نه مرخصی روز گذشته که شیوه آماده سازی تیم توسط زیدان و کادر فنی اوست.

در 61 روزی که کار رئال برای فصل جدید شروع شده، رئالی ها یازده روز مرخصی داشته اند. در این مدت 13 مصدومیت مختلف در رئال را شاهد بوده ایم تا عملکرد مربی بدنساز جدید مورد تردید قرار بگیرد. رئال و بارسا به طور معمول هفته ای دو روز به بازیکنان مرخصی می دهند و این روش تا زمانی که تیم نتیجه می گیرد مورد قبول است ولی با نمایشی که از رئال در فصل جدید دیده ایم، به نظر نمی رسد که دیگر شیوه چندان قابل قبولی باشد و باشگاه نیز روی این مساله تاکید دارد.

سران رئال معتقدند که زیدان باید برنامه هایش را تغییر داده و بازیکنان را به کار و تمرین بیشتر وادار کند. زیزو هرچند هنوز مورد اعتماد باشگاه قرار دارد ولی آنها انتظار دارند تیم به شکست سنگین چهارشنبه واکنش مناسبی نشان دهد. یکشنبه در زمین سویا، رئال باید به پیروزی برسد تا بتواند اندکی از فشار های موجود را کاهش دهد. 

 

 

1435886

 

 

 

دیدگاه‌ها