کد خبر : 1637898 | 29 شهریور 1398 ساعت 17:33 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند سرمربی سابق مارسی از ستاره بلژیکی و زیزو

هازارد تنبل است و به درد رئال نمی خورد

رولاند کوربیس سرمربی سابق مارسی و بوردو پس از شکست رئال از پی اس جی به انتقاد از ادن هازارد و نیز زین الدین زیدان پرداخت.

هازارد تنبل است و به درد رئال نمی خورد

به گزارش "ورزش سه"، شکست رئال از پی اس جی با نتیجه 3-0 نه تنها انتقادات کارشناسان اسپانیایی را به دنبال داشت که رولند کوربیس سرمربی سابق مارسی نیز شدیدترین انتقادات را به این تیم وارد کرد. هدف اعتراض او ادن هازارد و زین الدین زیدان هستند.

رئال در شبی که ادن هازارد از ابتدا در زمین بود، کار خاصی انجام نداد و تسلیم محض پی اس جی بود. ستاره بلژیکی که تابستان امسال با رقم 100 + 30 میلیون یورو از چلسی به رئال پیوسته، هنوز نتوانسته توانایی های خود را نشان دهد. او یک ماه نیز مصدوم بود و به وی اتهام می زنند که اضافه وزن دارد.

 

 

1435911

 

 

کوربیس در انتقاد از هازارد گفت:« می گویند او مثل لوکوموتیو است اما در واقعیت مثل واگن آخر یک قطار است. او با شش هفت کلیو اضافه وزن به تمرینات پیش فصل اضافه شد و هنوز هم نتوانسته این مشکل را حل کند. هازارد یک بازیکن ذاتا تنبل است و رئال هرگز نباید او را جذب می کرد. او به کار رئال نمی آید.»

 

 

1435671

 

 

کوربیس در مورد زیدان هم گفت:« باید دید او چرا از رئال استعفا کرد و چرا چند ماه بعد برگشت. او جرات حذف 4 یا 5 بازیکنی که با آنها سه دور متوالی فاتح لیگ قهرمانان شد را نداشت و زمان اتخاذ تصمیمات درست هم خوب عمل نکرده است. زیدان قرار بود رئال بدون رونالدو را از نو بسازد اما تیم او از لحاظ بدنی مشکل دارد و در خرید بازیکن هم موفق عمل نکرده است. او پوگبا را می خواست ولی جذب او غیرممکن بود و حالا نمی تواند تیمش را بدون پوگبا و رونالدو به جلو هدایت کند.»

 

دیدگاه‌ها