کد خبر : 1637927 | 29 شهریور 1398 ساعت 18:57 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

جامپائولو: لازم نیست مقابل اینتر اتوبوس پارک کنیم

مارکو جامپائولو، سرمربی میلان مدعی شد منافع روسونری برای او از همه چیز مهم تر است.

جامپائولو: لازم نیست مقابل اینتر اتوبوس پارک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب و در دیداری حساس میزبان رقیب همشهری خود اینتر خواهد بود و مارکو جامپائولو برای اولین بار در دلامدونینا روسونری را هدایت خواهد کرد. وی مدعی شد آنتونیو کونته را خوب می شناسد و او یک مربی تکامل یافته است.

 

مارکو جامپائولو گفت: "ما هرگز نباید فراموش کنیم که چه کاری باید برای هواداران انجام دهیم و باید پیروزی در دربی را به هواداران تقدیم کنیم. لذت پیروزی برای من این تنها یک ساعت طول می کشد، اما مدت زمان آن برای هواداران طولانی است. برای من فقط یک میلان وجود دارد، من 23 بازیکن را تمرین می دهم که از کار کردن آنها خوشحال هستم. برای من تنها میلان اهمیت داشته و این تیم برایم بالاتر از منافع همه افراد است.

 

به نظر من می توان با مالکیت توپ دفاع کرد. برای دفاع کردن برابر حریف فقط لازم نیست اتوبوس را پارک کنید و روش های زیادی وجود دارد. در طول تابستان تیم به روشی که ما می خواستیم بازی کرد اما در لیگ این اتفاق کمتر رخ داد. بازیکنان میلان فلسفه فوتبال من را به خوبی درک می کنند و آنچه من می خواهم این است که آن را نشان دهیم.

 

1429337

 

در هر بازی چیزی برای از دست دادن یا برنده شدن وجود دارد. آیا اینتر شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟ من نمی دانم، این مسابقه آنقدر ویژه است که هر نوع پیش بینی اشتباه است. شرایط اینتر واضح و مشخص است و ما باید یک کار تیمی بسیار خوب مقابل آنها ارائه دهیم.

 

من انتظار موضوع عجیبی را در سبک بازی اینتر ندارم. واضح است که هر بازی با دیدار دیگر متفاوت است زیرا همیشه یک حریف متفاوت در مقابل شما وجود دارد. اینتر نیز سعی می کند سبک بازی خود را ارائه دهد.

 

عدم خرید استفانو سنسی؟ از این اتفاق پشیمان نیستم، من عاشق بازیکنانی هستم که آنها را هدایت می کنم و اهمیتی نمی دهم که سنسی بازیکن ما نیست.

 

رویارویی با آنتونیو کونته؟ من او را به خوبی می شناسم و کونته مربی تکامل یافته ای است. ما هرگز با هم روبرو نشده ایم اما من ایده کونته را در مورد فوتبال می دانم."

دیدگاه‌ها