کد خبر : 1637941 | 29 شهریور 1398 ساعت 19:24 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

عجله انصاری برای بیرون زدن پنالتی 

فرصت فوق‌العاده‌ای که برای تراکتور از دست رفت

لحظه ای پس از آنکه داور دیدار تراکتور و گل گهر به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید ساسان انصاری توپ را زیر بغل زده و به سوی نقطه پنالتی حرکت کرد.

فرصت فوق‌العاده‌ای که برای تراکتور از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری ها که پس از بازی پرانتقاد خود در نیمه اول، با فشار به دروازه گل گهر توانستند دروازه حریف را باز کنند در پانزده دقیقه پایانی می توانستند تعداد گل خود را از یک به دو برسانند اما این اتفاق نیفتاد. 


در دقیقه 74 این دیدار و روی حرکت فورچونه و برخورد مدافع گل گهر فرصت خوبی نصیب تیم میزبان شد چرا که داور دیدار به نشانه پنالتی در سوت دمید و در حالیکه مهاجم تراکتوری ها روی زمین افتاده بود ساسان انصاری توپ را زیر بغل زده و به سمت نقطه پنالتی رفت و توپ را کاشت تا به عنوان پنالتی زن اول تراکتوری ها بتواند اولین گل خود در این فصل را وارد دروازه حریف کند. نکته جالب توجه در حرکت ساسان عجله او و حرکت سریع وی برای برداشتن توپ و کاشتن آن روی نقطه کرنر بود که البته در نهایت اتفاق خوبی برای وی به دنبال نداشت و ضربه محکم انصاری با فاصله از بالای دروازه حریف به بیرون رفت تا موقعیت بسیار خوبی که نصیب تیم میزبان شده بود در نهایت سودی برای آنها نداشته باشد.

دیدگاه‌ها