کد خبر : 1637957 | 29 شهریور 1398 ساعت 19:54 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: تردیدی نسبت به تیمم ندارم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد همچنان به تیمش اطمینان دارد.

گواردیولا: تردیدی نسبت به تیمم ندارم

به گزارش "ورزش سه"، شکست هفته قبل سیتی باعث شده بعد از پنج هفته از آغاز لیگ برتر، فاصله تیم پپ گواردیولا با لیورپول به پنج امتیاز برسد. اما سرمربی سیتیزن ها پیش از بازی با واتفورد مدعی شد پذیرش تنها یک شکست در هشت ماه اخیر باعث شده او نسبت به عملکرد تیمش تردید نداشته باشد.

 

پپ گواردیولا گفت: "از سبک بازی سیتی مقابل نوریچ رضایت داشتم زیرا ما 15 ضربه به سمت دروازه حریف زدیم و آنها با 3 الی 4 ضربه به پیروزی رسیدند. سیتی می توانست برنده آن بازی باشد و چنین اتفاقاتی رخ می دهد. قرار نیست بعد از یک شکست به تیم شک کنم. بعد از اتفاقاتی که در چند سال اخیر رخ داده ما نیاز به چشم ‌انداز روشن داریم‌. پیش از هر بازی می ‌دانیم که امکان باختن هم وجود دارد‌ زیرا بعضی اوقات حریفان بهتر بوده یا عملکردی غیر منتظره ارائه می‌ دهند.

 

1423479

 

وقتی ما در هشت ماه گذشته فقط یک بار را در لیگ برتر مغلوب شده ایم چرا باید نسبت به عملکرد تیم خود تردید داشته باشم؟ من شک ندارم که ما پس از یک شکست واکنشی نشان خواهیم داد.

 

تنها راه زنده ماندن پیروز شدن در بازی‌ های بعدی است. اتفاقاتی که در گذشته رخ داده در آینده تاثیری ندارد. ما ‌چالشی پیش رو ‌داریم، می‌ توانیم از کمبود مدافع وسط شکایت کنیم یا برای آن چاره ای پیدا کنیم."

 

بحران مصدومیت در خط دفاعی: "آیمریک لاپورته پنج ماه از میادین دور خواهد بود و در حالت خوشبینانه جان استونز یک ماه دیگر به میدان بازخواهد گشت. اما برای من نگرانیِ وجود ندارد و پیش از انتخاب ترکیب، متوجه می شویم که بازیکنان چه شرایطی دارند."

دیدگاه‌ها