کد خبر : 1637961 | 29 شهریور 1398 ساعت 20:09 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

بگوویچ: باید از فرصت ها استفاده کنیم

وینکو بگوویچ می‌گوید تیمش اگر همیشه مثل نیمه دوم بازی با تراکتور بازی کند، موفق می‌شود.

بگوویچ: باید از فرصت ها استفاده کنیم

به گزارش ورزش سه، وینکو بگوویچ سرمربی کروات تیم گل گهر سیرجان پس از بازی با تراکتور در نشست خبری عنوان کرد: در ابتدا از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که اجازه دادند این بازی با حضور تماشاگران پرشور آذری برگزار شود. همانطور که دیروز گفتم، بازی فوتبال بدون حضور هواداران فوتبال نیست. این بازی بسیار خوب بود. شاید ۲۰ دقیقه اول بازیکنان ما تحت فشار بودند چون چند نفر بار اولشان بود در لیگ بازی می‌کردند اما کم کم شرایط خوب شد. در تیم تراکتور بازیکنان باکیفیتی هستند و در این شکی نیست، اما متاسفانه گلی که دریافت کردیم روی اشتباه خط دفاعی خودمان بود. باید تشکر کنیم از بازیکنان که تا آخر تلاش زیادی کردند. می‌توانستیم یک یا دو گل بزنیم اما نشد.

 

سرمربی گل گهر راجع به عملکرد تیمش گفت: باید از فرصت های گل استفاده کنیم اما به خاطر عدم تجربه نتوانستیم گل بزنیم. وقتی یک تیم بازی را می‌بازد باید مسابقه را آنالیز کند تا به نقایصش پی ببرد و بتواند آن را برطرف کند.

 

وی افزود: همانطور که تراکتور ما را آنالیز میکند ما هم این تیم را آنالیز می‌کنیم. به هر حال این گل به ثمر رسید و ما هم موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم، چیزهایی که میگویید درست هستند، وقتی شما تیمی دارید که ۷ بازیکن برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند بسیار سخت است. من به تیمم ایمان دارم و اگر همانطور که نیمه دوم بازی کردیم در دیگر بازی ها هم بازی کنیم قطعا موفق خواهیم شد.

 

بگوویچ درباره عدم استفاده از بیابانی عنوان کرد: آقای بیابانی جزو سهمیه زیر ۲۱ سال تیم ماست، من واقعا به او اعتقاد زیادی دارم اما چون آکادمی تایید نشده نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. امیدوارم هرچه زودتر تایید شود.

دیدگاه‌ها