کد خبر : 1638031 | 29 شهریور 1398 ساعت 22:29 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین‌سازی با فراموشی باخت تک رقمی می‌شود

خطیبی: مقصر این شکست من هستم

سرمربی ماشین سازی در پایان یکی از تلخ ترین دیدارهای تیمش که با شکست 6 گله همراه بود، برای صحبت درباره این بازی و نتیجه آن، برابر خبرنگاران حاضر شد.

خطیبی: مقصر این شکست من هستم

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی باور شکست 6 گله ماشین سازی برابر پیکان را داشت اما تبریزی‌ها در یک بازی تلخ با حضور در استادیوم شهدای شهر قدس مقابل شاگردان فرکی تسلیم شدند.


رسول خطیبی، سرمربی ماشین سازی با حضور در نشست خبری پایان این دیدار گفت: تا قبل از دریافت گل سوم خیلی خوب کار می‌کردیم و بچه‌ها به دنبال جبران نتیجه بودند اما بعد از اینکه گل سوم را خیلی بد دریافت کردیم بچه‌ها بی‌انگیزه شدند. در ادامه هر چه برای جبران تلاش کردیم، حریف روی ضد حملات به گل می‌رسید و شکست سنگینی به ما تحمیل شد.


سرمربی ماشین وعده داد این نتیجه را به فراموشی خواهند سپرد و این تیم در ادامه مسیر بار دیگر به موفقیت خواهند رسید: این بازی تمام شد و من قول می‌دهم ماشین‌سازی تیم بزرگی است و در این بازی یک اتفاق فوتبالی رخ داد. قطعاً در بازی‌های آینده ماشین‌سازی را بهتر از عملکردش در 3 هفته ابتدایی خواهید دید. من به این تیم و بازیکنانم ایمان دارم و مطمئن باشید ماشین‌سازی در پایان جزو تک رقمی‌های لیگ خواهد بود.


وی درباره دیدار این تیم برابر پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی بعدی ما در لیگ با شاهین است و اول باید این بازی را انجام دهیم و بعد به دنبال جام حذفی و بازی با پرسپولیس باشیم.


خطیبی در پایان صحبت هایش گفت: مقصر اصلی این باخت من هستم. همه بازیکنان زحمت کشیدند و تلاش کردند. هیچ‌کس به غیر از من مقصر این نتیجه نیست و همه بازیکنان کار‌شان را انجام دادند. همه زحمت کشیدند و مقصر اصلی این شکست من هستم.

دیدگاه‌ها