کد خبر : 1638049 | 29 شهریور 1398 ساعت 23:02 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

روز فوق العاده چپ پیکان؛ نفوذناپذیر و گلساز

جناح چپ پیکان در پیروزی بزرگ هفته نقش انکارناپذیری از خود به جا گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در شرایطی موفق به برتری شش گله مقابل ماشین سازی شد که حسین فرکی به خوبی در این بازی برنامه تیمش را در سمت چپ قرار داد و از این نقطه به حریف ضربه زد.


پیکان که در هفته اول برابر شهرخودرو شکست خورده بود، در جدال دوم خود نیز علیرغم نمایش موفقی که داشت در نهایت با نتیجه 4-3 برابر نساجی بازنده شد. آنها در دیدار برابر شاهین توانستند به اولین امتیاز فصل دست یابند و این در حالی بود که در این بازی نیز همانند جدال با نساجی مازندران بارها فرصت گلزنی از دست داده بودند.


با این حال شکوفایی تاکتیکی و سود بردن از موقعیت‌ها در جدال با ماشین سازی نتیجه داد و آنها یک پیروزی فوق العاده را در این هفته به نام خود ثبت کردند. در این پیروزی اما حسین فرکی به خوبی در جناحین تیمش از پتانسیل بازیکنانش سود برد. محمد ستاری، مدافع فصل گذشته پارس جنوبی که در این فصل به جمع شاگردان حسین فرکی اضافه شده در سه گل این تیم نقش ویژه ایفا کرد و در نهایت نیز باعث شد تا خطیبی یکی از مهره‌های نامدارش را نیز تعویض کند.

 

1436074


مدافع چپ پیکان گل اول بازی را پایه گذاری کرد و با گرفتن خطا از عزیز معبودی، این ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل اول بازی کرد و مهران موسوی شادی را به اردوگاه تیم فرکی آورد. این بازیکن در صحنه منجر به گل دوم نیز با حضور در محوطه جریمه ماشین سازی، عزیز معبودی را مجبور به خطای پنالتی کرد تا اینبار مغانلو گل دوم تیمش را به ثمر برساند. فرارهای پیاپی ستاری و همکاری او با دیگر بازیکنان این جناح در نهایت باعث شد تا رسول خطیبی در همان نیمه اول و در دقیقه 40 دستور تعویض معبودی را صادر کند. ستاری که در این بازی کاملا آماده نشان می‌داد در صحنه منجر به گل چهارم نیز با فراری از جناح چپ این تیم و همکاری با جلال الدین علی محمدی، او را در موقعیت گلسازی قرار داد تا سومین نقش خود در امر گلسازی را در این بازی به اجرا بگذارد. ستاری اما بدشانس بود که یکی از ارسال‌هایش در این بازی نیز با ضربه سر ابراهیم زاده راهی به دروازه نیافت و بعد از سایش با تیرک راهی اوت شد.


محمد ستاری در کار دفاعی نیز یک روز بدون اشتباه را پشت سر گذاشت و فرید بهزادی کریمی را به عنوان ستاره خط هجومی ماشین سازی ناکام گذاشت و مانع از موقعیت سازی این بازیکن در ترکیب تیم حریف شد. 


فرکی که در این بازی یکی از نمایش‌هایش بی نقش تیمش خصوصا در سمت چپ را شاهد بود، در نهایت یکی از بردهای شیرین هفته را به دست آورد و جایگاهش را به رده دهم جدول ارتقا داد و باید دید در هفته‌های آتی چه نتایجی را به نام خود ثبت خواهد کرد.

 

1436075

 

1436000

دیدگاه‌ها