کد خبر : 1638063 | 30 شهریور 1398 ساعت 00:03 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: دریافت گل در دقیقه 7 کار ما را سخت کرد

سرمربی تیم فوتبال سایپا دریافت گل در دقایق ابتدایی را یکی از عوامل شکست تیمش مقابل پارس جنوبی دانست.

صادقی: دریافت گل در دقیقه 7 کار ما را سخت کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ابراهیم صادقی پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: پنالتی که داور در شروع بازی اعلام کرد و اینکه در دقیقه 7 از حریف عقب افتادیم، کار ما را خیلی سخت کرد، اما در جریان مسابقه خوب بازی کردیم و یک موقعیت هم داشتیم که می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم.

 

وی ادامه داد: در آغاز نیمه دوم، پارس جنوبی بهتر از ما بود و دو گل به ثمر رساند. با این حال شاهد بازی زیبایی بودیم و اگر کمی خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اعتراضش به داور در زمان اعلام پنالتی به سود پارس جنوبی گفت: کارشناسان باید صحنه را بررسی کنند، اما بچه‌ها گفتند داور پشت دروازه گفته است آن صحنه پنالتی نبود. با این حال داور آن صحنه را پنالتی گرفت.

 

صادقی در این باره که به نظر می‌رسید شاگردانش تمرکز لازم را برای این مسابقه نداشتند، گفت: ما از ترکیب بازیکنان قبلی استفاده کردیم و تغییر چندانی نداشتیم. اینکه در دقیقه هفت یک پنالتی به سود حریف اعلام شد، تمرکز ما را به‌هم زد. تماشاگران پارس جنوبی هم زیاد بودند و بازیکنان جوان ما تحت تأثیر قرار گرفتند.

 

وی در مورد وضعیت مجید علیاری، بازیکن جمی تیم سایپا خاطرنشان کرد: علیاری مصدوم بود که او را به همراه نداشتیم. علیاری بازیکن خوبی است و در هفته‌های گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته، اما مصدوم بود و به این بازی نرسید.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد درگیری بین مربیان دو تیم در بین دو نیمه تصریح کرد: من آن زمان در رختکن بودم.

 

صادقی در پاسخ به صحبت خبرنگاری که اعتقاد داشت این تیم در این مسابقه اسیر پارس جنوبی شده بود، بیان کرد: تیم ما عملکرد خوبی داشت. فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم و یک توپ هم به تیر دروازه پارس زدیم. پارس جنوبی هم تیم خوبی است و نمی‌شود که یک تیم در کل 90 دقیقه خوب بازی کند. از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام و آنها تا آخرین لحظه تلاش کردند. در آخرین دقایق هم توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم.

 

وی در مورد عملکرد حمید حاج‌ملک، داور مسابقه و نیز اعتراضش به او پس از برخورد دو بازیکن گفت: نباید درباره داوری صحبت کنیم و کارشناسان داوری باید درباره صحنه پنالتی نظر بدهند. من در آن لحظه تحت فشار بودم و اعتراض کردم.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا راجع به میزبانی شهرستان جم از تیمش هم اظهار داشت: زمین بازی باکیفیت بود و چمن خوبی داشت. امیدوارم مسئولان یک هتل خوب در جم بسازند تا تیم‌های برای رسیدن به ورزشگاه از هتل، یک ساعت راه در پیش نداشته باشند. در مجموع شرایط خوب بود.

 

صادقی در پایان با تمجید از هواداران تیم پارس جنوبی تصریح کرد: تماشاگران خیلی خوب بودند. ندیدم که آنها کاری با تیم ما داشته باشند و بیشتر تیم خودشان را تشویق می‌کردند.

 

دیدگاه‌ها