کد خبر : 1638150 | 30 شهریور 1398 ساعت 13:02 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

سایپایی‌ها طوری رفتار می‌کردند که انگار به جای ما حق‌ آنها خورده شده

اسدی: گل و پنالتی‌مان قبول می‌شد، 5 بر 2 می‌بردیم

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نسبت به اعتراض‌های مکرر کادرفنی سایپا به داور مسابقه دیروز از کنار زمین اعتراض دارد.

اسدی: گل و پنالتی‌مان قبول می‌شد، 5 بر 2 می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا در هفته چهارم لیگ برتر بیان کرد:‌ ما دیروز یک بازی منطقی و خوب انجام دادیم. اگر بازی را تماشا کرده باشید، متوجه می‌شوید که تیم برتر میدان بودیم و در خلق موقعیت بسیار موفق عمل کردیم. فکر می‌کنم آرام آرام تیم ما دارد راه‌ می‌افتد و انشاالله این روند خوب را در آینده هم ادامه خواهیم داد.

 

وی درباره اعتراضات کادرفنی سایپا به داور مسابقه تاکید کرد: من واقعا نمی‌دانم چرا این‌قدر نیمکت‌نشینان سایپا کنار زمین شلوغ می‌کردند. من که لب خط بودم واقعا از اعتراض‌ها و داد و فریادهای آنها کلافه شده بودم. برایم این رفتارها کاملا عجیب است. اگر قرار باشد تیمی به داوری اعتراض کند، این ما هستیم. شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی شما دیدید که گل سالم ما را داور نپذیرفت و در نیمه دوم نیز یک پنالتی روی شهرام گودرزی گرفته نشد. اگر آن گل گرفته می‌شد و ما در آن دقایق دو بر صفر جلو می‌افتادیم چقدر شرایط فرق می‌کرد؟  

 

مربی پارس جنوبی همچنین گفت: مگر در طول یک بازی چقدر موقعیت قرار است گیر یک تیم بیاید. اگر گل ما را قبول می‌کردند و پنالتی‌مان را می‌گرفتند نتیجه 5 بر 2 می‌شد و یکی از پرگل‌‌ترین بازی‌های هفته را رقم می‌زدیم.

 

اسدی در اعتراض به رفتار نیمکت‌نشینان سایپا خاطرنشان کرد: متاسفانه سایپایی‌ها طوری رفتار می‌کردند که انگار حق آنها خورده شده است. این ما هستیم که از داوری ضرر کردیم، وگرنه حداقل دو گل دیگر می‌زدیم و با اختلاف حریف را شکست می‌دادیم. اگر قرار است با اعتراض چیزی درست بشود، که ما هم از این به بعد اعتراض کنیم و شلوغ‌بازی در بیاوریم. ما از اول فصل تا الان هیچ اعتراضی به داوری نکردیم اما انگار دوستانی که برخلاف این موضوع رفتار می‌کنند بهتر نتیجه می‌گیرند.

 

وی در پایان افزود: فکر می‌کنم ما باید به داوران در هر شرایطی احترام بگذاریم. در همین فصل ما از داوری ضربه خوردیم اما تا الان اعتراضی نکردیم و فقط از مجاری قانونی کارمان را انجام دادیم. اینطور که نمی‌شود هر تیمی فقط کنار زمین شلوغ کند.

دیدگاه‌ها