کد خبر : 1638184 | 30 شهریور 1398 ساعت 15:04 | 92.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسن یزدانی حریف می طلبد! (عکس)

ستاره تیم ملی کشتی ازاد ایران توانست در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی کشتی به راحتی حریف روس خود را با ضربه فنی شکست دهد تا یک گام دیگر به کسب مدال طلای قهرمانی جهان نزدیک تر شود .

به گزارش "ورزش سه"، یزدانی در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جهان توانست بازهم حریفش را در زمانی کمتر از دو دقیقه ضربه فنی کند تا به نوعی سالن مجلل نور‌آباد قزاقستان را تحت‌تاثیر کشتی زیبای خود قرار دهد .نایفونوف حریف حسن یزدانی که به تازگی مدال طلای اروپا را تصاحب کرده بود در دقیقه دوم نبرد شانه هایش با تشک آشنا شد تا روس‌ها ضرب شست محکمی از نابغه کشتی ایران بخورند.


حسن در این دوره از رقابت‌ها در حالی که سه بار به میدان رفته است هنوز امتیازی به حریفانش نداده است و کاملا  آماده و قبراق و سرحال نشان می‌دهد . درست همان حسنی است که مدتی بود دنبالش بودیم . چقدر دلش می‌خواست گربه سیاهش  تیلور آمریکایی هم در جدول  این دوره از رقابت‌ها  حضور داشت  تا انتقام دو شکست قبلی خود را از این مهره شاخص آمریکایی بگیرد.


 آخرین کشتی او در این دور از مسابقات مقابل حریف روس یک بار دیگر به دنیای کشتی ثابت کرد که چیزی جز طلای المپیک توکیو یزدانی را در وزن جدیدش راضی نخواهد کرد که البته خودش بهتر از هر کسی می‌داند برای رسیدن به این هدف والایش چه راه سختی در پیش رو دارد. یزدانی طوری کشتی می‌گیرد که دلت می‌خواهد از جایت بلند شوی و برایش هورا بکشی . اگر او را دردانه ورزش ایران لقب بدهیم به واقع در حقش اغراقی نکرده‌ایم. اینکه قهرمان کشتی روس را  در کشور قزاقستان به تشک بدوزید  اتفاقی است که آن‌را نباید دست کم گرفت، کاری که یزدانی ساعتی پیش موفق به انجام آن شد تا علاوه بر بالا بردن روحیه کاروان تیم ملی،  وجهه کشتی ایران را هم ارتقاء ببخشد .


عصر امروز می‌توانیم دو بار دیگر مبارزه‌های دیدنی این جوان برومند کشتی ایران  را به تماشا بنشینیم و از احاطه او بر حریفان حظ ببریم ،احاطه‌ای  که توام با فروتنی است و تو را ناخود‌آگاه به تشویق  وا می‌دارد.


یزدانی در نورسلطان فعلا حریف می‌طلبد.

 

1436293

دیدگاه‌ها