کد خبر : 1638194 | 30 شهریور 1398 ساعت 16:13 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

جباری به ما شخصیت حرفه‌ای داده است

ابراهیمی: استقلالی و پرسپولیسی به من تهمت زدند!

کاپیتان گل گهر سیرجان می‎گوید: گل به خودی عجیبی نبود، این حرف‌ها را استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی به وجود آوردند و به من و گل گهر تهمت زدند.

ابراهیمی: استقلالی و پرسپولیسی به من تهمت زدند!

 

به گزارش "ورزش ‌سه"،  روز گذشته گل گهر سیرجان در ورزشگاه یادگار امام تبریز قرار گرفت و با یک گل از این تیم مدعی شکست خورد تا اولین شکست خود در لیگ برتر را تجربه کند. سید علیرضا ابراهیمی، کاپیتان این تیم در گفت و گو با ما شرایط گل گهر را بسیار خوب دانست و گفت: تیم ما اصلا تیم بدی نیست. باختی که دیروز دادیم استثنا بود و در باقی مسابقات مقابل سایپا، پارس جم و نساجی عملکرد خوبی داشتیم. اما شما این را بدانید که تغییرات زیادی در تیم به وجود آمده و وقت می‌خواهد که هماهنگ بشویم. اما حالا که باختیم باز هم آرامش خوبی داریم. البته که هفته آینده هر طور که شده باید صنعت نفت را ببریم. در همه این چهار مسابقه تیم برتر بودیم اما نتوانستیم بردی به دست بیاوریم و حالا باید پیروزی را کسب کنیم.

 

*استقلالی و پرسپولیسی به من تهمت زدند!


کاپیتان تیم گل گهر در خصوص گل به خودی عجیب تیمش در بازی روز گذشته گفت: نمی‌شود گفت که عجیب ترین گل به خودی بود چون از این هم عجیب تر وجود داشته است. این حرف‌ها را استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی به وجود آوردند و به من و گل گهر تهمت زدند. باید گفت اتفاق نادری بود که توپ به سینه بازیکن ما خورد و از بالای سر گلر به دروازه رفت. من آمدم توپ را دفع کنم که توپ به پورعلی برخورد کرد و خیلی عجیب تر از این گل هم بوده است. ما چهار موقعیت گل داشتیم که اگر به گل می‌رفت کسی اصلا صحبت نمی‌کرد. 2،3 خبرنگار از من پرسیدند و حالا بعضی ناراحت شدند که چرا خندیدم. آقایان من کاپیتان این تیم هستم و باید اعتماد به نفس خودم را حفظ کنم تا باقی بچه‌ها روحیه داشته باشند. این شایعات کار استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها است.

 

*پرسپولیس این گونه فشار روی تراکتور نگذاشت


ابراهیمی در ادامه گفت: روز گذشته خیلی خوب بازی کردیم. پرسپولیس در یادگار این گونه فشار بر تراکتور نگذاشت و اگر موقعیت‌های تک به تک ما گل می‌شد این سخنان به هیچ وجه نبود.

 

*مجتبی جباری به ما شخصیت حرفه‌ای داده است


کاپیتان گل گهر در مورد حضور جباری در کادر فنی این تیم گفت: آقای جباری یک ماه است که به تیم ما اضافه شده. بازیکنان و کادر فنی و باشگاه لیگ یکی بودند و آقای جباری آمدند و کمک می‌کنند. ایشان فوق العاده با شخصیت هستند و همین باعث شده تا شخصیت حرفه‌ای و سطح بالایی به تیم تزریق شود. ایشان یکی از کمک‌های وینگو هستند و سرمربی ما از همه مشورت می‌گیرد.

 

*تجربه نداریم اما از خیلی تیم‌ها بهتر هستیم


این بازیکن در پایان گفت: تیم‌های ضعیف‌تر از ما خیلی وجود دارد. گل گهر تیم صنعتی، با هوادار و با شخصیت است که هیچگاه در کورس سقوط نخواهد بود. ما فقط تجربه نداریم که هفته به هفته بهتر می‌شویم و مطمئن باشید که رتبه ما تک رقمی می‌شود. هواداران ما را بیشتر حمایت کنند ولی مثل تراکتور، استقلال، پرسپولیس و سپاهان از تیم توقع نداشته باشند و پشت تیم باشند تا جان بگیریم و خجالت زده نشویم.

دیدگاه‌ها