کد خبر : 1638203 | 30 شهریور 1398 ساعت 16:27 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب منصوریان در مورد بازیکنش

عباسی ستاره مهارنشدنی لیگ برتر (عکس)

محمدرضا عباسی این روزها بهترین بازیکن تیمش است و علاوه بر موقعیت‌سازی، گلزنی هم می‌کند.

به گزارش "ورزش ‌سه"، محمدرضا عباسی این روزها یکی از ستاره‌های جوان لیگ برتر نام گرفته است. بازیکنی 23 ساله که انتخاب نهایی علیرضا منصوریان برای منطقه چپ خط میانی ذوب‌آهن بود.

 

عباسی در بازی با تراکتور در هفته سوم لیگ برتر علاوه بر سمت چپ، نمایش ویژه‌ای در میانه میدان نیز داشت و چند موقعیت خوب برای علیرضا منظمی و دیگر بازیکنان به وجود آورد که همه آن‌ها سوخت. وی هم‌چنین خودش می‌توانست گلزنی کند که توپ‌های او با بد شانسی و البته بی دقتی به بیرون رفت تا اولین سه امتیاز آن‌ها به دست نیاید.

 

اما در جدال روز گذشته با صنعت نفت باز هم عباسی مشکل‌گشای منصوریان و ذوب‌آهن شد. این تیم نیمه دوم را با شکست آغاز کرد و به همین دلیل نمایش هجومی‌تری به خود گرفت. عباسی به پشت محوطه جریمه آمد و در یکی از موقعیت‌ها از پاس منظمی نهایت استفاده را برد و با پای غیر تخصصی‌اش یعنی پای راست، ضربه فنی و بی نقصی را به گوشه دروازه میزبان فرستاد تا ذوب‌آهن بعد از دو بازی موفق به گلزنی شود.

 

عباسی در این چند بازی اخیر به قدری خوب کار کرده است که منصوریان با قدرت عنوان می‌کند هافبک تیمش یکی از بازیکنان برتر لیگ نوزدهم تا به اینجا بوده و تنها بدشانسی آمار بهتری برای او و ذوب‌آهن به جا نگذاشته است. این تیم در روزهای پیش رو جدال با استقلال تهران را در برنامه خود می‌بیند. مسابقه‌ای حساس که عباسی را ملزم به درخشش می‌کند تا به واسطه آن در فوتبال ایران بیشتر دیده شود.

 

1436318

دیدگاه‌ها