کد خبر : 1638210 | 30 شهریور 1398 ساعت 17:00 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

چمبرلین:

پاس ندادن صلاح، نشانه خودخواهی نیست

بال انگلیسی لیورپول با آنهایی که معتقدند محمد صلاح در زمین بازیکنی خودخواه است، موافق نیست.

پاس ندادن صلاح، نشانه خودخواهی نیست

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی لیورپول و برنلی که با برتری 3-0 قرمزها به پایان رسید، سادیو مانه پس از تعویض به شدت نسبت به یک موضوع اعتراض داشت.

 

 

1431096

 

 

مانه در آن بازی گلزنی کرده بود ولی به نظر می‌رسید از دست بعضی هم‌تیمی‌های خود عصبانی است که نگذاشته‌اند در جریان بازی تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. بعد از آن گفته شد که محمد صلاح  علت اصلی عصبانیت مانه بوده که دقایقی پیش از تعویض او از پاس دادن توپ به مانه که در موقعیت گلزنی بهتری قرار داشته خودداری کرده است.

 

 

1436321

 

 

الکس اوکسلید چمبرلین ستاره ملی پوش لیورپول در پاسخ به سوالی در مورد خودخواهی های محمد صلاح به بی بی سی گفت:« نه اینطور نیست. صلاح خودخواه نیست چون او یک گلزن است و باید در هر بازی وظیفه اش را انجام دهد. نمی توان انتظار داشت که او در هر صحنه به ما پاس بدهد. او کارش گلزنی است و شیوه بازی اش اینگونه است.

با گل های او لیورپول برنده می شود و معتقدم آزاد است هر طور که می خواهد بازی کند. او گل می زند و ما هم برنده می شویم. از این بابت خوشحالم و به صلاح حق می دهم هر کاری در زمین می خواهد انجام دهد. او اگر پاس هم ندهد، مشکلی نیست و نباید به او لقب خودخواه را داد.»

 

 

دیدگاه‌ها