کد خبر : 1638221 | 30 شهریور 1398 ساعت 17:58 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل فرقی ندارد، ذوب‌آهن باید در اوج باشد

حدادی فر: هر طور شده استقلال را باید ببریم

کاپیتان ذوب‌آهن می‌گوید: مطمئن باشید تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و در آینده جبران می‌کنیم و باز هم در کورس قرار می‌گیریم.

حدادی فر: هر طور شده استقلال را باید ببریم

به گزارش "ورزش ‌سه"، قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن یکی از بازیکنان آماده علیرضا منصوریان در لیگ نوزدهم است. بازیکنی که از پست هافبک دفاعی به هافبک نفوذی آمده است و روزهای بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. وی در خصوص شرایط خوبش به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و حالا تلاش می‌کنم که برای تیم مثمر ثمر باشم. من در جایگاه خودم تلاش می‌کنم و دوست دارم در کنار دیگر بازیکنان برای موفقیت ذوب‌آهن تلاش کنم. در مورد تغییر پست خودم نیز باید بگویم با تصمیم علی آقا از هافبک دفاعی به هافبک نفوذی آمدم. قبلا دفاعی تر بودم و حالا در بخش هجومی کار می‌کنم و نمایش من بیشتر به چشم می‌آید.

 

*حیف شد، امتیاز حساسی را از دست دادیم


کاپیتان ذوب‌آهن در مورد نمایش خوب تیمش مقابل تراکتور و صنعت نفت گفت: مقابل نفت و تراکتور بسیار خوب بودیم و باید می‌بردیم. نفت هم بسیار موقعیت داشت و هر دو تیم نمایش خوبی داشتند. اما حیف شد، امتیاز بسیار حساسی را از دست دادیم. اما مطمئن باشید تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و در آینده جبران می‌کنیم و باز هم در کورس قرار می‌گیریم.

 

*هر طور شده استقلال را باید ببریم


حدادی‌فر درباره جدال حساس با استقلال در هفته پنجم مسابقات گفت: همیشه بازی‌های ذوب‌آهن و استقلال خوب بوده است. آن‌ها خیلی خوب هستند و هوادار دارند اما برد می‌خواهیم. شرایط روحی و فنی خوبی داریم و باید در این موارد بیشتر کار کنیم که مقابل شاگردان استراماچونی بهتر باشیم. اما استقلال خیلی خوب است و بازیکنان خوبی دارد. الان نمی‌شود در مورد تیمی نظر داد چون همه نزدیک به هم هستند. شاید آن‌ها فردا دربی را بردند و شرایطی بهتری کسب کنند. به این وضعیت نگاه نکنید، آن‌ها احتیاج به زمان دارند و مطمئن باشید برای برد به اصفهان می‌آیند اما ما هر طور که شده سه امتیاز را می‌خواهیم.

 

*مدیرعامل فرقی ندارد، ذوب‌آهن باید در اوج باشد


کاپیتان ذوب در مورد رفتن سعید آذری و آمدن جواد محمدی گفت: آقای آذری خیلی زحمت کشیدند اما در نهایت باشگاه ذوب‌آهن برنامه دارد و اهدافش فراتر از سخنان مطرح شده است. تغییرات از کارخانه بوده و همه افرادی که دخیل هستند به دنبال رساندن تیم به اوج هستند. حالا  فرقی ندارد چه کسی است اما همه دست به دست هم تلاش می‌کنیم که تیم را به جایگاه اصلی برسانیم.

 

*مشکلات مالی در حال حل شدن است


حدادی‌فر در خصوص شرایط مالی باشگاه نیز گفت: مدیران باشگاه تمهیدات ویژه‌ای داشته‌اند و آنطور که من خبر دارم در هفته جاری مشکلات مالی حل می‌شود و درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود.

 

*سه پله اول جدول را می‌خواهیم


این هافبک با تجربه در پایان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم بر خلاف گذشته نتیجه بگیریم. به خصوص در چند فصل اخیر که نیم فصل اول را از دست دادیم و حالا تمام تلاش ما کسب نتیجه خوب در نیم فصل اول است تا در نیم فصل دوم در سه پله اول قرار بگیریم و جزو مدعیان باشیم. هواداران همیشه کمک کردند به خصوص در مسابقه با تراکتور. به همین دلیل توقع داریم حضور پر شوری مقابل استقلال داشته باشند تا نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها