کد خبر : 1638277 | 30 شهریور 1398 ساعت 20:49 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

مستر کولاک بر بام والیبال آسیا (عکس)

ایگور کولاکوویچ پس از انتقادات فراوانی که نسبت به عملکرد او وجود داشت، با والیبال ایران بر فراز قلعه آسیا ایستاد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از المپیک ریو بود که فدارسیون والیبال ایران ایگور کولاکوویچ را به عنوان سرمربی والیبال کشوری که به قدرتی جهانی تبدیل شده بود، انتخاب شد. با این حال کار او اصلا ساده نبود و در شرایطی که بسیاری از بازیکنان کلیدی والیبال ایران به سن بازنشستگی رسیده بودند، این مربی صربستانی باید تیمی جدید را پایه گذاری می کرد.

 


ایران با کولاکوویچ توانست به فینال رقابت های لیگ جهانی والیبال هم برسد ولی چند شکست پیاپی سبب شد تا انتقادات زیادی از این مربی شود و شرایط برای او در یک برهه از زمان سخت شده بود.


با تمام این اوصاف والیبال ایران در شرایطی توانست قهرمانی آسیا را جشن بگیرد که نمایش قدرتمندانه ای در فینال رقابت ها برابر استرالیا ارائه داد تا کولاکوویچ که حالا حضورش در ایران نزدیک به 4 سال رسیده، نشان دهد تیمی بابرنامه و قدرتمند را مهیا ساخته است.

 

 


وقتی ارزش کار مربی صرب تیم ملی والیبال بیشتر می شود که بدانیم شرایط در فدارسیون والیبال اصلا مساعد نیست؛ افشین داوری سرپرست فعلی فدارسیون بدون رئیس است و او هم چندی پیش از سمت خود استعفا داد که البته پذیرفته نشد.


سعید معروف به درستی در مصاحبه اخیر خود به مشکلات تیم ملی والیبال که ارزش کار کولاکوویچ را بیشتر می کند، اشاره کرده و از مسئولان خواسته حمایت بیشتری از قهرمان آسیا شود که پنجم مهرماه برای حضور در رقابت های جام جهانی ایران را ترک می کند.

دیدگاه‌ها