کد خبر : 1638364 | 31 شهریور 1398 ساعت 11:06 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی 6 امتیازی؛ حسرت سپیدرود و آلومینیوم

این هفته مصاف حساس سپیدرود و آلومینیوم اراک در استادیوم سردارجنگل رشت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت تا مدعیان از رقم خوردن چنین نتیجه ای در بازی خوشحال شوند.

بازی 6 امتیازی؛ حسرت سپیدرود و آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم جز تیم های خوب این فصل از بازی ها بشمار می روند و بی تعارف هر دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند. سپیدرود آخرین بار با هدایت علی نظر محمدی به لیگ برتر صعود کرد. مربی ای که اکنون بر بالای سر تیم حضور دارند و آلومینیوم اراک هم بعد از سال ها حضور در لیگ یک به دنبال صعود به لیگ برتر است و به همین بهانه محمود فکری را به خدمت گرفت. مربی ای که پیش از این نفت مسجد سلیمان را لیگ برتری کرد و فصل گذشته هم در شاهین تیمی بست که با وجود جدایی او در نهایت به لیگ برتر صعود کرد.

 

1436536

 

دراین بازی پر افت و خیز که با حضور تماشاگران تیم سپیدرود جلوه خاصی پیدا کرده بود دو تیم با وجود حملات پراکنده ای که انجام دادند نتوانستند گل زنی کنند و در نهایت نتیجه ای در این بازی رقم خورد که بیشتر به سود دیگر مدعیان تمام شد. قطعا یکی از شرایط صعود برنده شدن در بازی های حساس و مستقیم است و اصطلاحا چنین بازی هایی برای تیم برنده 6 امتیاز دارد چرا که تیم برنده علاوه بر کسب سه امتیاز حریف مدعی را از دست یابی به سه امتیاز محروم می کند. با توجه به کثرت حضور مدعیان دراین فصل از بازی ها که می توان از تیم هایی چون فجر سپاسی، خوشه طلایی، بادران، مس رفسنجان ... نام برد سپیدرود و آلومینیوم اراک برای صعود به لیگ برتر باید در بازی های حساس و مستقیم پیروز شوند در غیر اینصورت برای صعود به لیگ برتر کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

 

1436535

دیدگاه‌ها