کد خبر : 1638377 | 31 شهریور 1398 ساعت 12:06 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند فوتبالم را احیا کرد

گرامی: دوست دارم بهترین مدافع گلزن لیگ شوم

مدافع گلزن پارس جنوبی جم از هواداران تیمش خواست مقابل نساجی نیز به ورزشگاه بروند تا یک برد دیگر را به دست آورند.

گرامی: دوست دارم بهترین مدافع گلزن لیگ شوم

فریبرز گرامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی تیمش مقابل سایپای تهران در هفته چهارم لیگ برتر عنوان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم. تیم ما کاملا برتر از حریف بود و با شایستگی 3 امتیاز را گرفتیم. فکر می کنم باید با اختلاف گل بیشتری سایپا را شکست می دادیم. ما عالی بازی کردیم و اختلاف مان با سایپا واقعا یک گل نبود. با این حال خداراشکر که پیروز شدیم و انشاالله این روند خوب را ادامه بدهیم.


وی درباره اینکه دو بار دروازه سایپا را باز کرد و این برای یک مدافع وسط آمار خیلی خوبی است، تاکید کرد: بسیار خوشحالم که توانستم از موقعیت هایی که نصیبم شد استفاده کنم و گل بزنم. ما در طول هفته گذشته روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کردیم و به همین خاطر هر بازیکنی وظایفش را می داند. من فقط تلاش همه اعضای تیم را به ثمر رساندم و از این بابت خیلی خوشحالم.


مدافع پارس جنوبی درباره اینکه هم اکنون بهترین مدافع گلزن لیگ برتر است و آیا این عنوان را حفظ می کند، اظهار داشت: گل زدن را خیلی دوست دارم. من سال گذشته در ترکیب پارس بازی نکردم اما گل های حساسی زدم. همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را در زمین ارائه دهم و امیدوارم در ادامه فصل نیز در گلزنی موفق شوم. حقیقتش را بخواهید دوست دارم در پایان فصل بهترین مدافع گلزن لیگ برتر شوم.


گرامی درباره اعتراضات سایپایی ها به داوری گفت: من خیلی بازیکنی نیستم که درباره داور و عملکردش حرف بزنم. همیشه همه چیز را به کارشناسان داوری سپردم اما فکر می کنم اگر تیمی از داوری ضرر کرده باشد، آن تیم پارس جنوبی است. ما در نیمه اول گلی زدیم که کاملا سالم بود و مردود شد. همچنین به نظرم یک پنالتی هم در نیمه دوم روی شهرام گودرزی گرفته نشد.


او که سال گذشته زیاد در ترکیب پارس جنوبی بازی نکرد و امسال بازیکن فیکس این تیم است، بیان کرد: من نیم فصل دوم پارسال به پارس جنوبی پیوستم و به هر حال نظر آقای تارتار این بود که به عنوان یار تعویضی به میدان بروم. من هم احترام گذاشتم. جا دارد از آقای کمالوند بسیار تشکر کنم. فکر می کنم به نوعی مدیون او هستم. از زمانی که با نظر آقا فراز قراردادم را تمدید کردم، ایشان همیشه به من لطف داشته و از بازی اول به عنوان بازیکن فیکس بازی کردم. باید بگویم او مربی ای است که مرا در فوتبال احیا کرد و به همین خاطر هر کاری می کنم تا جواب اعتمادش را بدهم. امیدوارم او نیز از عملکردم راضی باشد.


گرامی در پایان افزود: بازی با سایپا و اتفاقاتش را فراموش کردیم. تمام تمرکزمان روی دیدار با نساجی است و اینکه بتوانیم یک برد شیرین دیگر را پیش چشم هواداران خوبمان به دست آوریم.از هواداران هم ممنونم که تا اینجا حمایت فوق العاده ای داشتند و امیدوارم در بازی با نساجی نیز به ورزشگاه بیایند و کمک کنند تا در کنار یکدیگر 3 امتیاز شیرین دیگر را به اندوخته مان اضافه کنیم.

دیدگاه‌ها