کد خبر : 1638378 | 31 شهریور 1398 ساعت 12:20 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع لمپارد از دفاع وسط جوان چلسی

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید علت استفاده‌اش از فیکایو توموری جوان در ترکیب چلسی از دست دادن ستاره‌ای مثل داوید لوئیز نیست بلکه او از ابتدا به استعداد درخشان این بازیکن جوان اعتقاد داشته است.

دفاع لمپارد از دفاع وسط جوان چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بازی دادن فرانک لمپارد به فیکایو توموری، بازیکن جوان چلسی که از پرورش یافتگان آکادمی جوانان این باشگاه است باعث شده بعضی کارشناسان معتقد باشند لمپارد به علت از دست دادن ستاره‌های مثل داوید لوئیز به ناچار از توموری جوان در ترکیب اصلی استفاده می‌کند.

 

1436555

 

ولی لمپارد در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل لیورپول این ادعاها را تکذیب کرده و گفت از ابتدا به استعداد درخشان این بازیکن جوان اعتقاد داشته و مطمئن بوده او می‌تواند با پیراهن چلسی به ستاره‌ای بزرگ تبدیل شود.

 

لمپارد در فهرست بازیکنانش برای دیدار حساس امروز مقابل لیورپول توموری را در ترکیب اصلی قرار داده. این بازیکن جوان در سه بازی اخیر چلسی هم فیکس بازی کرده است. توموری سال گذشته به عنوان بازیکن قرضی در دربی کانتی زیر نظر لمپارد بازی می‌‌کرد و امسال با او به چلسی بازگشته است.

 

لمپارد در این باره گفت:" آن زمان که توموری در رده جوانان بازی می‌کرد من او رل دورادور زیر نظر داشتم. من و جان تری همیشه بازیکنان جوان را زیر نظر می‌گیریم تا بهترین‌ها را از بین آنها  شناسایی کنیم. در دربی هم به دفاع وسط احتیاج داشتیم و من چون می‌دانستم او را می‌توانم جذب کنم این کار را کردم و توموری در دربی خیلی خوب جواب داد".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" توموری تا اینجا عالی کار کرده. من به او اعتماد دارم و تمرینهایش را که می‌بینم بیشتر از قبل به او اعتماد پیدا می‌کنم. شکی نیست که او جوان است و جای پیشرفت دارد ولی علت فیکس شدن او در فصل جاری ترک باشگاه توسط بازیکنان دیگر یا کمبود بازیکن در چلسی نیست".

 

 

دیدگاه‌ها