کد خبر : 1637907 | 29 شهریور 1398 ساعت 18:25 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: کلوپ شایسته این موفقیت ها بوده است

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت.

لمپارد: کلوپ شایسته این موفقیت ها بوده است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در عصر روز یکشنبه و در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف لیورپول صدرنشین رفته و امیدوار است روند پیروزی های متوالی تیم کلوپ را متوقف کند. فرانک لمپارد پیش از این دیدار در مورد شرایط تیمش و آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم چلسی توضیحاتی ارائه داد.

 

رویارویی با یورگن کلوپ: "من احترام زیادی برای کلوپ قائل هستم. او کاملا شایسته موفقیت هایی بوده که به دست آورده است. اگر او در مورد بازیکنان چلسی به صورت انفرادی تعریف کرده است، این برای بازیکنانم بسیار عالی است، اما آنها باید از این موضوع استفاده کنند تا بهتر شوند."

 

شرایط لمپارد در چلسی: "همانطور که انتظار داشتم باید سخت تلاش کنم، چلسی باشگاهی است که من عاشق آن هستم و اینجا را مانند خانه خود احساس می کنم. من علائم پیشرفت را در تیم دیده ام و خوشحالم که چنین چیزی را می بینم."

 

1434783

 

شرایط بازیکنان مصدوم: "مونت شانس بازی کردن دارد. تصویر تکل روی پای او بسیار بد بود اما ما در حال تلاش برای رساندن او هستیم و من باید قبل از بازی تماسی با کادر پزشکی برقرار کنم. اگر بازی کردن برای مونت ریسک داشته باشد ما وی را در ترکیب قرار نخواهیم داد و تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت مونت انجام می دهیم.

 

در مورد انگولو کانته نیز مهم ترین موضوع میزان آمادگی وی است. او امسال در بازی های زیادی به میدان رفته اما پیش فصل را از دست داده است. بازی کردن کانته در فینال استانبول معجزه آسا بود اما حالا ما باید شرایط او را مدیریت کنیم."

 

دیدار سوپرکاپ برابر لیورپول: "آن بازی نشان داد که ما می توانیم با یکی از بهترین تیم های انگلیس رقابت کنیم. اما این یک بازی جدید است و اگر در بهترین شرایط ممکن نباشد، لیورپول تیمی است که شما را مجازات خواهد کرد."

 

تمدید قرارداد کالوم هودسون اودوی: "من در خلال پیش فصل با هودسون اودوی صحبت کرده و به وی اطلاع دادم که بخشی از برنامه های ما خواهد بود. حالا قرارداد کالوم تمدید شده و وقت تلاش فراوان است و ما از استعداد بالای این بازیکن آگاهیم."

دیدگاه‌ها